Ik ben nog niemand van jullie tegen gekomen, anders zou'k al een flash gezien hebben
MINI-groet
Wij zijn op de parking van de VUB een spelleke aant spelen.
Der zijn er een 4-tal met ne Mini en als er ene ergens geparkeerd staat zet de rest er zich rond.
Ik ken geen van die ander mannen maar als ik een paar uur les gehad heb en ik kom terug op de parking staan er meestal 4 Mini's op een rij
Modjo
Der zijn er een 4-tal met ne Mini en als er ene ergens geparkeerd staat zet de rest er zich rond.
Ik ken geen van die ander mannen maar als ik een paar uur les gehad heb en ik kom terug op de parking staan er meestal 4 Mini's op een rij
Modjo
MODjo schreef:Wij zijn op de parking van de VUB een spelleke aant spelen.
Ik ken geen van die ander mannen maar als ik een paar uur les gehad heb en ik kom terug op de parking staan er meestal 4 Mini's op een rij![]()
Modjo
Die kijken teveel naar reclame (Renault Modus reclame
MODjo schreef:Wij zijn op de parking van de VUB een spelleke aant spelen.
Ik ken geen van die ander mannen maar als ik een paar uur les gehad heb en ik kom terug op de parking staan er meestal 4 Mini's op een rij![]()
Modjo
tzal de bedoeling zijn om 4 op een rij te spelen met een onbekend...
ge hebt mischien nog niet opgelet maar er staan er mischien
van een ander merk er ook 4
Da's dan ook mijn job,h?. Normaal zijn het wel pubers die opgevoed moeten worden, maar mini-rijders zijn eigenlijk toch wel een beetje grote kleine kinderen (of waren dat mannen??)
Heb trouwens in mijn klassen al veel toekomstige mini-liefhebbers gekweekt die in de toekomst braaf zullen terugflashen of groeten.
-
YELLOW_DINO
Deze morgen, iets na 8 uur, een volledig rode mini gespot op de N42, reed richting Zottegem, ik richting E40. De ??rste die terugflashte !!
Hier in omgeving Zottegem is het anders nog niet echt de gewoonte. Maar wat nog niet is, kan dus altijd nog komen ...
Het is mogelijk dezelfde mini als waarbij Varavital deze middag een flyerke voor de INMM onder de ruitenwissers heeft gestoken. Was geparkeerd op de markt van Zottegem.
Hier in omgeving Zottegem is het anders nog niet echt de gewoonte. Maar wat nog niet is, kan dus altijd nog komen ...
Het is mogelijk dezelfde mini als waarbij Varavital deze middag een flyerke voor de INMM onder de ruitenwissers heeft gestoken. Was geparkeerd op de markt van Zottegem.
Laatst gewijzigd door varakarin op Ma Mar 14, 2005 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- !nathalie!
- MINI Master
Terug naar “General MINI Talk”