MCSR56 schreef:speciaal met die alpina's, is een heel klassieke velg gecombineerd met een sportieve bumperkit..
sscooper schreef:MCSR56 schreef:speciaal met die alpina's, is een heel klassieke velg gecombineerd met een sportieve bumperkit..
ik weet het en dat vind ik net zo cool ... vind het een top velg
hallo iedereen trouwens ik zit hier vanuit ons hotel op cabo verde want ik ben hier met mel op huwelijksreis... tis hier goe warm in het afrikaanse continent .... hier geen mini s te zien hoortot binnekort alllemaal eh
sscooper schreef:Het allerbelangrijkste is dat de wagen niet nerveus rijdt
Stafke schreef:sscooper schreef:Het allerbelangrijkste is dat de wagen niet nerveus rijdt
Voor ritjes naar den "beenhouwer" en terug is dat idd SUPER, voor Miniacs ritjes ook,maar voor dagdagelijks woon-werk-en andere dingen verkeer zal je dat pas na enkele maanden kunnen zeggen vrees ik.
De "enthousiast" factor is nog net iets te groot vrees ik
sscooper schreef:weet ni hoe de tuning van Beek is tegenover Zip
sscooper schreef:ik moest echt zeggen dat de mini natuurlijk niet hetzelfde rijdt als voor de tuning maar naar mijn gevoel zelfs smoother en beter ... vooral omdat hij is 1 st en 2 de ni heel veel veranderd is en vooral vannaf 3 de de meer power naar boven brengt...
rijdt aangenaam als je rustig wilt rijden en als je vol gas geeft dan voel je de power waarvoor je gekomen was ..![]()
dus zal zeker een stijging zijn van het koppel maar ik ga toch eens een testbankje doen binnekort dus moesten en nog mensen zin hebben laat maar weten
Dangixxer schreef:sscooper schreef:ik moest echt zeggen dat de mini natuurlijk niet hetzelfde rijdt als voor de tuning maar naar mijn gevoel zelfs smoother en beter ... vooral omdat hij is 1 st en 2 de ni heel veel veranderd is en vooral vannaf 3 de de meer power naar boven brengt...
rijdt aangenaam als je rustig wilt rijden en als je vol gas geeft dan voel je de power waarvoor je gekomen was ..![]()
dus zal zeker een stijging zijn van het koppel maar ik ga toch eens een testbankje doen binnekort dus moesten en nog mensen zin hebben laat maar weten
Staf moe me zijnen blauwe ook dringend naar Zipper de Zip!!![]()
En naar welke testbank gaade gaan?
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten