cooperke s schreef:Laten we het maar houden op dat meterkes handig zijn
Met deze instelling was ik dus gestart
Back on topic.
Stafke schreef:Back on topic.
cooperke s schreef:Wat mij betreft zitten of zaten we nog altijd on topic hoor,maar ja ik zal mijne smoel nie meer open trekken!....
fred schreef:Geen idee, er wordt al zo weinig gereageerd en als er dan al wat gezegd wordt dan wordt je bijna direct aangevallen of krijg je een theoretisch traktaat over iets wat je gewoon es vernoemt hebt.
Sorry maar de minisfeer is hier al een tijdje zoek. Vind het erg jammer, want ben hier lang actief geweest, maar ik merk toch dat ik niet de enige ben met die mening. Ware het niet van de echte die-hards, dan was dit forum al lang zoek onder een hoopje stof denk ik
En je hebt helemaal gelijk freek, er hoeft niemand te zwijgen, maar het is ook niet nodig om overal op in te gaan. Al dat "gebetweter" voor onbenulligheden is er mss ook wat over.
cooperke s schreef:We kunnen misschien wa spreken over luchtfilterkes...HEEL interresant...
cooperke s schreef:Dangixxer schreef:Omdat hier wa te "ontmijnen" ga ik snel nog wa foto'kes posten van mijn nieuwe met alcantara bekleedde armsteunen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waw zeg gave mod,snel foto's van deze nieuwe powermod![]()
Of heb je misschien een nieuwe grill geplaatst,een aero grill?
Peace out haha!
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten