Nieuwe MINI freak meldt zich aan

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
Borissnor
MINI2 - Newbie

Nieuwe MINI freak meldt zich aan

Berichtdoor Borissnor » Do Apr 28, 2011 20:17

Na ik en mijn vader het tijd vonden voor iets sportiever als een Fiat Grande Punto met 90 pk kwamen we uit op de Mini Cooper S R56, deze wagen spookt immers al lang in ons hoofd! De Mini op geen enkel vlak teleur en ook de kleur waar ik eerst wat bang voor was staat hem goed! Ook zijn de pofjes uit de uitlaat gewoonweg verslavend, iemand toevallig een idee welke uitlaat dit nog harder zou hebben? :D

Foto's voeg ik toe zodra ik gevonden heb hoe ik ze er op krijg :P
Laatst gewijzigd door Borissnor op Do Apr 28, 2011 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Sébastien
MINI-aholic

Berichtdoor Sébastien » Do Apr 28, 2011 20:21

Welkom!

Foto's posten is niet moeilijk, gewoon ergens uploaden en dan bij het plaatsen van een bericht op de knop img klikken, link naar de afbeelding plakken, en nogmaals op img klikken. Je moet wel 10 posts hebben en een week lid zijn dacht ik.

Je kan er altijd een works uitlaat onder plaatsen, die is nog luider en "popt" nog meer, maar er zijn nog veel meer uitlaten, te zien hoeveel je er wil aan geven hé ;-)[/img]

Borissnor
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Borissnor » Do Apr 28, 2011 20:36

Sébastien schreef:Welkom!

Foto's posten is niet moeilijk, gewoon ergens uploaden en dan bij het plaatsen van een bericht op de knop img klikken, link naar de afbeelding plakken, en nogmaals op img klikken. Je moet wel 10 posts hebben en een week lid zijn dacht ik.

Je kan er altijd een works uitlaat onder plaatsen, die is nog luider en "popt" nog meer, maar er zijn nog veel meer uitlaten, te zien hoeveel je er wil aan geven hé ;-)[/img]

Ja blijkbaar moet ik hiervoor langer lid zijn :cry:

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Do Apr 28, 2011 20:47

Welkom!!

Ik dacht dat je 7 dagen actief moest zijn als lid op het forum en minstens 10 post moet hebben. Foto's kan je uploaden via Photobucket. Ik doe dat altijd zo en ik vind dat ook het gemakkelijkst.

En veel plezier met de MINI!!!!! :)

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Do Apr 28, 2011 21:52

Welkom welkom ! Nog iemand uit de streek se :)

Terug naar “Who's Who”