Cédric schreef:Zeer erg vet !![]()
Daar kan ik alleen nog maar van dromen
YorkPower schreef:Die MINI vraagt gewoon om super hard mee te racenEcht een schoontje! (Ik blijf het leuk vinden om jouw eerste berichten in 2005 te zien.. Hoe die MINI geëvolueerd is.. prachtig!)
Dangixxer schreef:Omdat de MINI toch meer binnen staat dan iets anders en hij een week na hij gekuist is toch al terug vol stof hangt en schilfertjes van de bezetting die naar beneden vallen heb ik hem een hoes gekocht.
Niks speciaal! Die van MINI zelf zijn mij veel te duur voor wat het is
Dus een goedkoop Ebay exemplaartje met een "fake" MINI teken vooraan op.
En het lag hier direct op de dorpel....Ze hebben in China zelfs niet gewacht tot de verf helemaal droog was voor ze het hebben opgeplooid![]()
![]()
![]()
Hangt er nu nog niet over omdat er te veel stof opligt
YorkPower schreef:Xefke schreef:omen en zien dat de MINI te stoffig is om mee buiten te komen... weer poetsen dus...
Wat kosten die overtrekken van MINI zelf dan? (waarschijnlijk een rib uit m'n lijf...)
250 euro ongeveer
cooperke s schreef:Dit is toch niet wat ik denk wat het is ...
Dangixxer schreef:cooperke s schreef:Dit is toch niet wat ik denk wat het is ...
oei wat denkte dan....?![]()
Voor mij is dit ne veel ten hoge smalle MINI...![]()
Alternatief is nu om hem nu 5 cm lager te leggen
Alleen ga ik dan de mannen van de keuring hun balkse kapot doen
Geen goed idee![]()
Zoals Crazy zegt....keuringsmode-maand is begonnen
Hier en daar nog wa afvijzen en afplakken
dan ne voettocht naar Compostella![]()
Ring zit er komende maand/2 maanden ni direct in me de nieuwe modus
Ik ga trouwens ni meer in een weekend gaan want dan is het toch te druk en moet je meer kijken wat er achter u komt (en dat is op een circuit nooit een goed idee) dan iets anders. Weekdagen zijn een verademing en zoveel meer relaxed
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten