Turbokit voor Cooper
Turbokit voor Cooper
Is er iemand in Belgi? die trubokits steekt in Coopers. Is dit ook toegelaten door de wet? En wat is de prijs ervan? Kvind enkel Amerikaanse turbokits. Ze gaan wel tot 200 pk en das wat anders dan mijn 'schamele' 140 pk. (Khad mij beter ne Cooper S gekocht)
Re: Turbokit voor Cooper
Number 19 schreef:Is er iemand in Belgi? die trubokits steekt in Coopers. Is dit ook toegelaten door de wet? En wat is de prijs ervan? Kvind enkel Amerikaanse turbokits. Ze gaan wel tot 200 pk en das wat anders dan mijn 'schamele' 140 pk. (Khad mij beter ne Cooper S gekocht)
Toegelaten bij wet? Een luchtfilter is nogeens niet toegelaten, wat zou een turbokit toegelaten zijn

ik heb meestal zo jonge gasten in de keuring. op mijn astra zat een dubbele uitlaat van proinox maar bij deze kon ge de co waarde niet meten omdat diene stok er niet inging dus ik iets ingenieus uitgevonden en zo een plastieken buis opgestoken. ge moest die gasten zien lachen, heel de keuring is komen kijken naar mijne auto. natuurlijk er niet door en voor ??n dag een originele uitlaat moeten kopen.
Terug naar “Engine & Performance”