Netbook 10,1"

Zoek je iets specifieks?
varavital
MINI Nutter

Netbook 10,1"

Berichtdoor varavital » Za Mar 10, 2012 13:10

Ben op zoek naar een 10,1" netbook om mee te kunnen nemen op ritten / reizen om dan routes nog te kunnen aanpassen / bewerken ter plaatse.
Moet vlot kunnen werken met het programma mapsource.
Ben aan het kijken voor een nieuwe, maar moest iemand een recente netbook hebben die hij / zij kwijt wil...

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Mar 12, 2012 10:15

Kijk eens in de MAKRO (vanaf 14 maart) HP MINI 110-3860SB+netbooktasje+muis 249 Euries, daar vind je ze okkazie nie voor,... De Toshiba die ik hier heb was ettelijke Euries duurder en dat was nog niet zo lang geleden, wel met wat andere specs, maar dit ziet er voor de prijs niet slecht uit!

Zijn makkelijke spullen maar let op, het zijn en blijven geen notebooks als je er zwaardere dingen wil mee gaan draaien!!

rikkie
MINI-aholic

Berichtdoor rikkie » Ma Mar 12, 2012 12:03

De mijne is verleden week de deur uitgegaan .
in mijn ogen was het een miskoop
het klopt wel wat Jan zegt ,zijn erg traag :(
een goede 13" - 15" laptop is veel beter ( en niet zoveel groter) wel prijziger natuurlijk

kijk maar op site van Dell

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Ma Mar 12, 2012 17:57

De notebooks zijn inderdaad wel sneller, en daar heb je er al goeie in met 11,6". Maar ik wil absoluut een 10,1" hebben, hij moét zo klein zijn om desnoods ook op de moto te kunnen meenemen.
Die van in de makro is niet slecht, maar ondertussen zitten de meeste wel al met betere processoren.
Ik twijfel nu nog tussen de Acer Aspire One 522, de Samsung NC110-A06, de Asus EEC PC 1025C en de HP 210-3000SB. Allemaal in de prijsklasse tussen ongeveer 275 en 330 euro.

Tha MiNi
MINI Fan

Berichtdoor Tha MiNi » Ma Mar 12, 2012 22:48

varavital schreef:De notebooks zijn inderdaad wel sneller, en daar heb je er al goeie in met 11,6". Maar ik wil absoluut een 10,1" hebben, hij moét zo klein zijn om desnoods ook op de moto te kunnen meenemen.
Die van in de makro is niet slecht, maar ondertussen zitten de meeste wel al met betere processoren.
Ik twijfel nu nog tussen de Acer Aspire One 522, de Samsung NC110-A06, de Asus EEC PC 1025C en de HP 210-3000SB. Allemaal in de prijsklasse tussen ongeveer 275 en 330 euro.

Uit mijn dagelijkse ervaring zou ik zeggen: neemt de HP, al was het maar voor de service alleen.
Ik stuur laptops de maandag op en de donderdag of vrijdag heb ik die al terug!
Ik vind service toch belangrijk, want eens je dat dingetje gewoon bent, wil ik dat vooral geen 3 a 4 tot 5 weken missen(daarmee kijk ik dan naar Acer en Samsung).
De Asus valt goed mee, maar zal niet meekunnen in prestaties met HP.
Misschien ook eens de HP Mini 210-4120ed bekijken

Tot zover mijn deskundige (uhum) uitleg :-)

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Ma Mar 12, 2012 23:18

DIeter, thx voor de uitleg. Ik ga zeker die HP mini die je voorstelt ook eens bekijken.

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Do Mar 15, 2012 9:10

Heb superervaring que Sony en Toshiba.

Op de HP kan je een carepack nemen voor niet al teveel geld en dan wordt ie wereldwijd hersteld als het om een HW probleem gaat,....

Ik neem aan dat je dit ook kan afsluiten voor andere mereken!

Terug naar “Gezocht”