Ben op zoek naar een 10,1" netbook om mee te kunnen nemen op ritten / reizen om dan routes nog te kunnen aanpassen / bewerken ter plaatse.
Moet vlot kunnen werken met het programma mapsource.
Ben aan het kijken voor een nieuwe, maar moest iemand een recente netbook hebben die hij / zij kwijt wil...
Netbook 10,1"
- MY Dweiltje
- MINI Master
Kijk eens in de MAKRO (vanaf 14 maart) HP MINI 110-3860SB+netbooktasje+muis 249 Euries, daar vind je ze okkazie nie voor,... De Toshiba die ik hier heb was ettelijke Euries duurder en dat was nog niet zo lang geleden, wel met wat andere specs, maar dit ziet er voor de prijs niet slecht uit!
Zijn makkelijke spullen maar let op, het zijn en blijven geen notebooks als je er zwaardere dingen wil mee gaan draaien!!
Zijn makkelijke spullen maar let op, het zijn en blijven geen notebooks als je er zwaardere dingen wil mee gaan draaien!!
De notebooks zijn inderdaad wel sneller, en daar heb je er al goeie in met 11,6". Maar ik wil absoluut een 10,1" hebben, hij moét zo klein zijn om desnoods ook op de moto te kunnen meenemen.
Die van in de makro is niet slecht, maar ondertussen zitten de meeste wel al met betere processoren.
Ik twijfel nu nog tussen de Acer Aspire One 522, de Samsung NC110-A06, de Asus EEC PC 1025C en de HP 210-3000SB. Allemaal in de prijsklasse tussen ongeveer 275 en 330 euro.
Die van in de makro is niet slecht, maar ondertussen zitten de meeste wel al met betere processoren.
Ik twijfel nu nog tussen de Acer Aspire One 522, de Samsung NC110-A06, de Asus EEC PC 1025C en de HP 210-3000SB. Allemaal in de prijsklasse tussen ongeveer 275 en 330 euro.
varavital schreef:De notebooks zijn inderdaad wel sneller, en daar heb je er al goeie in met 11,6". Maar ik wil absoluut een 10,1" hebben, hij moét zo klein zijn om desnoods ook op de moto te kunnen meenemen.
Uit mijn dagelijkse ervaring zou ik zeggen: neemt de HP, al was het maar voor de service alleen.
Ik stuur laptops de maandag op en de donderdag of vrijdag heb ik die al terug!
Ik vind service toch belangrijk, want eens je dat dingetje gewoon bent, wil ik dat vooral geen 3 a 4 tot 5 weken missen(daarmee kijk ik dan naar Acer en Samsung).
De Asus valt goed mee, maar zal niet meekunnen in prestaties met HP.
Misschien ook eens de HP Mini 210-4120ed bekijken
Tot zover mijn deskundige (uhum) uitleg

- MY Dweiltje
- MINI Master