Belcars 2005 . . .
Vandaag weer gaan zien in zolder, waren 5 verschillende MINI's aan het rijden, waaronder de passe-partout
Stond vandaag geparkeerd aan de herderslaan (denk ik toch) daar aan de media ingang en waar ge de pits kunt zien. FF later kwam er een MCS JCW bijstaan (denk toch dat het full JCW was, iig JCW velgen)
Stond vandaag geparkeerd aan de herderslaan (denk ik toch) daar aan de media ingang en waar ge de pits kunt zien. FF later kwam er een MCS JCW bijstaan (denk toch dat het full JCW was, iig JCW velgen)

amai nog ni ...Op't einde van het seizoen gaan ze daar nog zand in vinden denk ik
LOL
Allee ik heb toch weeral een leuke dag achter de rug.
Leuk om de Yoeri en compaan te ontmoeten en de Zoot en Brainscan terug te zien. Oh ja ik zou den MinikenS en vriendin vergeten.
Denk dat onze MINI's en ZEKERS die van Brainscan, meer beziens hadden dan die van de challenge
We hadden natuurlijk ook het geluk op de paddock te kunnen staan
Voor de rest onthouden we ook de 3e en 2e plaats van Francois Verbist in de races. helemaal niet slecht maar er zat meer in me dunkt.
Oh ja en nog een paar oude bekenden van Strahlung Pur ni vergeten
Tot morgen iedereen
LOL

Allee ik heb toch weeral een leuke dag achter de rug.
Leuk om de Yoeri en compaan te ontmoeten en de Zoot en Brainscan terug te zien. Oh ja ik zou den MinikenS en vriendin vergeten.
Denk dat onze MINI's en ZEKERS die van Brainscan, meer beziens hadden dan die van de challenge

We hadden natuurlijk ook het geluk op de paddock te kunnen staan

Voor de rest onthouden we ook de 3e en 2e plaats van Francois Verbist in de races. helemaal niet slecht maar er zat meer in me dunkt.
Oh ja en nog een paar oude bekenden van Strahlung Pur ni vergeten

Tot morgen iedereen
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT