Wie me een beetje kent weet dat ik altijd met classic minikes gereden heb en nooit een nieuwe heb gehad. Er zullen toch wel ergens "gevoelens" voor geweest zijn anders bleef ik hier niet rondhangen h?. De MINI voor't eerst irl gezien op IMM, maanden voor de offici?le premi?re in Belgi? met een cooper kunnen rijden, in Hamm met een cooper S kunnen racen, damn dat deed echt zin krijgen naar meer. Een paar keer kunnen meerijden met forummers hier. Still good feelings. Mocht ik ooit ene nemen zou't ne cooper zijn.
Zal ik maar ineens to the point komen, zelfs geheel tegen eigen verwachting in heb ik vandaag voor 90% zeker een mini gekocht. 'k Kwam hem tegen op internet dus ga hem nog wel eerst van naderbij bekijken natuurlijk, maar als hij in't echt is zoals op de foto, en als ik vertrouwen heb in die kerel en zijn autootje, wordt het de mijne.
11 maanden oud..15.000 km. peper white (met dito dak helaas), blijkbaar een kleur die bij velen in de smaak valt, voor mij persoonlijk is het ??n van de mindere kleuren eigenlijk maar ach ja misschien bloeit de liefde nog open. X-lite velgen en witte achterlichten (zwarte lijken me mooier maar dat mag niet zeker). Aja en nog een detail aan de motorkap..er zit zo'n brievenbuske in

??n nadeeltje nog, het is een Duitse mini. Zal wel geen probleem zijn om in te voeren hoop ik ? Ik had geen tijd om me op voorhand te informeren. Iemand enig idee of dit veel tijd en/of centjes kost ?
Allee ik ga even bekomen want 't kriebelt hier langs alle kanten.