Racing Green goes new MINI ?
Ik heb je pm gestuurd, veel informatie die ik gegeven heb staat hier al op forum, sorry had de thread niet gelezen...
De MINI's met 170pk kunnen teruggeschroefd worden naar 163pk in Bornem, dus fiscaal zeer aantrekkelijk.
Wij hebben nu twee MCS Cabrio's (Ge?nteresseerden mogen alijd pm'en of mailen) te koop staan en die gaan volgende week binnen in Bornem om ze om te zetten naar 163pk.
Veel succes!
De MINI's met 170pk kunnen teruggeschroefd worden naar 163pk in Bornem, dus fiscaal zeer aantrekkelijk.
Wij hebben nu twee MCS Cabrio's (Ge?nteresseerden mogen alijd pm'en of mailen) te koop staan en die gaan volgende week binnen in Bornem om ze om te zetten naar 163pk.
Veel succes!
- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
De MINI is vandaag verkocht, maar niet aan mij. Uiteindelijk heb ik van de koop afgezien, m'n ouders vonden het niet echt een goed plan zo'n snel bakske in de garage. Als ik alle andere mini's wegdeed wel, maar dat gaat dus niet gebeuren, never. Niet dat ik hem niet zelf zou financieren, maar een goeie verstandhouding met m'n parents is nu eenmaal belangrijker dan een bangeljke bak voor de deur. Alhoewel 

Racing Green schreef:De MINI is vandaag verkocht, maar niet aan mij. Uiteindelijk heb ik van de koop afgezien, m'n ouders vonden het niet echt een goed plan zo'n snel bakske in de garage. Als ik alle andere mini's wegdeed wel, maar dat gaat dus niet gebeuren, never. Niet dat ik hem niet zelf zou financieren, maar een goeie verstandhouding met m'n parents is nu eenmaal belangrijker dan een bangeljke bak voor de deur. Alhoewel
Respect, als je kunt de aankoop afzeggen voor je ouders ... Alle andere mini's? Hoeveel mini's staan er dan te wachten, als ik mag vragen

- Racing Green
- MINI Master
- quicksilver
- MINI-aholic
- Racing Green
- MINI Master
- quicksilver
- MINI-aholic
mmmm, beter 1 MINI in de hand dan 5 in de garage.......denk ik dan.
En je zal toch vast wel weten welke classic het beste is uit de 5.....compromis was dan redelijk, 1 'beste uit 5' Mini en een MINI.
Maar ja, tis nu wel te laat.
Je hebt toch wel beslissingsbevoegdheid? Met 18 ben je volwassen, toch?
En je zal toch vast wel weten welke classic het beste is uit de 5.....compromis was dan redelijk, 1 'beste uit 5' Mini en een MINI.
Maar ja, tis nu wel te laat.
Je hebt toch wel beslissingsbevoegdheid? Met 18 ben je volwassen, toch?
- Racing Green
- MINI Master
Terug naar “General MINI Talk”