Cooperke Cooper S *JCW Carbon*
het zit zo ik verdraag de arrogantie van bepaalde mensen niet meer die denken dat ze alles maar dan alles beter weten. hierbij kan project gevolgd worden op TB. op de moment post ik nog niks maar zal wel komen komende weken. er zijn nog enkele accesoires toegekomen niet voor een mini. maar we arrangeren da wel
- Racing Green
- MINI Master
Ben normaal gezien niet zo'n fan van meerdelige velgen, maar deze zijn niet overdreven druk, dus vind ik ze best OK
Vind het jammer voor u dat ze zo duur zijn, want dan kunt ge minder geld uitgeven aan de rest of langer sparen eer dat weer eens kan...
Maar daar staat dan tegenover dat er geen enkele MINI zal zijn die met krak dezelfde velgen rondrijdt
Maar het meest benieuwd ben ik momenteel naar de binnenkant... want die zal van du-jamais-vu zijn... Wanneer mogen we nieuwe foto's verwachten?

Vind het jammer voor u dat ze zo duur zijn, want dan kunt ge minder geld uitgeven aan de rest of langer sparen eer dat weer eens kan...

Maar daar staat dan tegenover dat er geen enkele MINI zal zijn die met krak dezelfde velgen rondrijdt

Maar het meest benieuwd ben ik momenteel naar de binnenkant... want die zal van du-jamais-vu zijn... Wanneer mogen we nieuwe foto's verwachten?
Terug naar “Show & Shine - MINI”