wat vind je van de community ?
wat vind je van de community ?
zoals je ziet is het forum groter geworden.
omdat ik met twijfels zit over mijn plaats in de community.
is mijn vraag naar jullie wat vinden jullie van de community ?
omdat ik met twijfels zit over mijn plaats in de community.
is mijn vraag naar jullie wat vinden jullie van de community ?
vindde gij uw plaats in deze community dan belangrijk
ik vind de leuke samenhang en het uitvechten (lees uitwisselen)van gedachten en meningen toch veel belangrijker dan mijn plaats in de rangorde.
het is precies of je bedoeld dat Morty den Baas is en wij zijn onderdanen.
hoe zou je dat willen indelen aan de hand van het aantal posts pfffffff.
het is toch een teamgeest die hier hoort te hangen met daarin 222 verschillende meningen die nooit ergens tesamen het ergens overeens kunnen zijn.geen kwade bedoelingen zenne just mijn mening over uwen poll.
oh ja het kan natuurlijk altijd beter maar voor mij is dat anders dan voor u dus is het zeer moeilijk om voor iedereen de juiste programma's te geven.
ik vind de leuke samenhang en het uitvechten (lees uitwisselen)van gedachten en meningen toch veel belangrijker dan mijn plaats in de rangorde.
het is precies of je bedoeld dat Morty den Baas is en wij zijn onderdanen.
hoe zou je dat willen indelen aan de hand van het aantal posts pfffffff.
het is toch een teamgeest die hier hoort te hangen met daarin 222 verschillende meningen die nooit ergens tesamen het ergens overeens kunnen zijn.geen kwade bedoelingen zenne just mijn mening over uwen poll.
oh ja het kan natuurlijk altijd beter maar voor mij is dat anders dan voor u dus is het zeer moeilijk om voor iedereen de juiste programma's te geven.
Ik vind het een super community, zowel op het forum als buiten het forum.
Heb zeker geen problemen met iemand, allemaal toffe mensen in mijn ogen
Anders zou'k hier niet zo vaak zitten en naar meetings gaan
En ja soms zijn er meningsverschillen, maar dat wilt niet zeggen dat er daarom anders over je gedacht wordt.
Heb zeker geen problemen met iemand, allemaal toffe mensen in mijn ogen

Anders zou'k hier niet zo vaak zitten en naar meetings gaan

En ja soms zijn er meningsverschillen, maar dat wilt niet zeggen dat er daarom anders over je gedacht wordt.
Ik mag hier graag lezen. De insteek is heel anders dan op MINI2.NL en dat maakt het juist zo leuk.
Cooperke, waarom heb je deze poll opgezet? Uit de laatste postings over je project en ook uit deze vraagstelling proef ik toch enige frustratie.
Wat jij met je MINI doet, vind ik het wel knap, gewaagd en creatief. Maar tegelijkertijd niet passend en ik zou het zelf zeker niet doen. Wat maakt het nou uit wat een ander vindt van wat jij doet met je MINI. Dat is toch juist het mooie er aan. Wij hebben ook wel aanpassingen gedaan die een ander niet snel zal doen. Nou en! Ik vind het wel mooi, punt uit.
Laat het eventueel bezoeken van dit forum niet afhangen van de mening van anderen maar vorm je eigen mening.
Cooperke, waarom heb je deze poll opgezet? Uit de laatste postings over je project en ook uit deze vraagstelling proef ik toch enige frustratie.
Wat jij met je MINI doet, vind ik het wel knap, gewaagd en creatief. Maar tegelijkertijd niet passend en ik zou het zelf zeker niet doen. Wat maakt het nou uit wat een ander vindt van wat jij doet met je MINI. Dat is toch juist het mooie er aan. Wij hebben ook wel aanpassingen gedaan die een ander niet snel zal doen. Nou en! Ik vind het wel mooi, punt uit.
Laat het eventueel bezoeken van dit forum niet afhangen van de mening van anderen maar vorm je eigen mening.
Meningsverschillen brengen kleur in de zaak... zolang iedereen ze op een beschaafde manier uit natuurlijk. Flames brengen m.i. niet veel op. Verschillende standpunten daarintegen... daar leert ne mens uit.
BTW: wanneer kunnen we pic's verwachten van je auto? Ik ben echt nieuwgierig om de vrucht van je noeste arbeid te zien (en ik ben niet de enige wschlk?)
W
BTW: wanneer kunnen we pic's verwachten van je auto? Ik ben echt nieuwgierig om de vrucht van je noeste arbeid te zien (en ik ben niet de enige wschlk?)
W
ik bezie de morty helemaal niet als baas, ik bezie hem gewoon gelijk aan ons,
moesten wij hier niet zijn was hij baas van een leeg niet draaiend forum, dat zou erger zijn
ik denk dat we hier toch met een redelijk aantal actieve personen zijn,
dat er eens iets gezegd word, of er is een discutie over iets, daar moet je toch niet van wakker liggen,
je moet je mening kunnen zeggen, en iemand anders zijn mening kunnen respecteren
ik weet niet wat er is met U, maar uw plaats is naast mij, samen met de andere kweetniet
hoeveel honderd leden, wij staan allemaal op 1 lijn . . .
van mij mogen hier zelfs mensen blijven komen die hun mini wegdoen en iets anders kopen, waarom niet . . .
moesten wij hier niet zijn was hij baas van een leeg niet draaiend forum, dat zou erger zijn

ik denk dat we hier toch met een redelijk aantal actieve personen zijn,
dat er eens iets gezegd word, of er is een discutie over iets, daar moet je toch niet van wakker liggen,
je moet je mening kunnen zeggen, en iemand anders zijn mening kunnen respecteren
ik weet niet wat er is met U, maar uw plaats is naast mij, samen met de andere kweetniet
hoeveel honderd leden, wij staan allemaal op 1 lijn . . .
van mij mogen hier zelfs mensen blijven komen die hun mini wegdoen en iets anders kopen, waarom niet . . .
YELLOW_DINO schreef:ja eigenlijk heeft den Blade daar wel gelijk in
dat zou straf zijn dat er mensen zijn die hun Mini beu zijn of door andere redenen hun Mini (moeten) wegdoen en dan niet meer welkom zouden zijn op het forum
het gaat hier hoofdzakelijk over Mini, als ge er een hebt gehad,
kan ik er nog in komen..
maar die wat nog geen heeft gehad, waar gaat die over praten..
Brainscan schreef:
het gaat hier hoofdzakelijk over Mini, als ge er een hebt gehad,
kan ik er nog in komen..
maar die wat nog geen heeft gehad, waar gaat die over praten..
das just die weet idd niet waar hij over bezig is
maar der zen der hier toch zonder New Mini wel ne classic dus over een Mini-gevoel kan die toch wel meelullen met de rest
Terug naar “General MINI Talk”