Hallo ,
Martineke hier, ben nieuw , heb een mini cooper cabrio zo een vijf weken nu, i love it...
heb al wat antwoord gekregen via deze site, maar Bart zei dat ik beter via deze ;who is who mij kon laten kennen,
heb een chilired Cabrio , lederen zetels , airco ,17inch velgen , denk ik ..
sportzetels en sportstuurke, cool , vind alles goe zo , weet niet wat ik veranderd zou zien, beetje neon binnenin misschien.
heb een site , ga maar eens zien, daar staat ook wat op van Mini enzo.
allen veel plezier met de Mini's , kuskes ook.
Mini rules. Ikke
Martineke
- Racing Green
- MINI Master
Re: Martineke
Welkom Martineke,
Ge hebt het hier goed gevonden. Als je je site in je profiel zet dan kunnen we hem zien, anders niet zenne. En die vette letterkes 't is goed voor ene keer omdat je zo superenthousiast bent, maar doe maar gewoon lettertypke volgende keer, we hebben allemaal goeie ogen
Veel goed weer gewenst en dakske open h? !
Bart.
Ge hebt het hier goed gevonden. Als je je site in je profiel zet dan kunnen we hem zien, anders niet zenne. En die vette letterkes 't is goed voor ene keer omdat je zo superenthousiast bent, maar doe maar gewoon lettertypke volgende keer, we hebben allemaal goeie ogen

Veel goed weer gewenst en dakske open h? !
Bart.
Re: Martineke
Martineke schreef:heb al wat antwoord gekregen via deze site, maar Bart zei dat ik beter via deze ;who is who mij kon laten kennen[/size]
That makes two of us

Nogmaals welkom, Martine.
Geen fotootjes van je MINI je onder Show & Shine zou willen posten? Benieuwd, benieuwd