haha, toch leuk da'k nie de enige muggezifter ben...
En 't schoonste van al, ze kappen er dus ne liter olie in en volgens mijne service-interval moet ik binnen over 3000 km...
Dus kap die goeie olie dan maar terug weg h?...
Enfin, ik ga het toch betalen, heb geen goesting om voor 18 euro 37 telefoontjes te doen, als ge weet welke moeite ik moest doen om een gratis vervangwagen te krijgen in garantiegeval, kunt ge u voorstellen wa voor ne zever dat het gaat zijn om ne creditnote te krijgen voor deze factuur....
maar dit gezegd zijnde : ik ga in elk geval bij mijn volgende onderhoud zeggen wa ze WEL mogen doen en wa NIET : geen banden, geen schokdempers, geen lampkes, geen extra olie, geen ruitenwissers, geen wasbeurt, geen.... etc etc....
Bij Volkswagen /Audi mocht ik in de werkplaats naast mijnen auto staan en zag ik perfect wat ze deden... nogmaals... ik vind de Mini ne leuke wagen, maar even belangrijk als den auto zelf is de service in de garage, en daar kunnen ze bij BMW nog een puntje aan zuigen
Had gisteren nog het verhaal gehoord van iemand die in zijn garage (niet bij de mijne, ter verduidelijking) zijn auto binnenstak voor onderhoud, NIET gevraagd had voor nieuwe banden, en toen ie zijn X5 ging halen, zaten er 4 nieuwe sloefen onder, en in een dikke maat... en ik kan u verzekeren, 't was geen factuurke van 18 euro !!!!!
Als mijn klanten me 50 stuks bestellen, moe'k er ook geen 100 leveren "omdat ze in promotie staan", en als ik den tuinman vraag om mijn gras af te doen, moet ie mijnen oprit toch nie in klinkerkes leggen h?, juist hetzelfde !!!
voila, hiermee zijn mijn frustraties van de dag ook weer gekoeld

en kan ik lekker werken...