Nieuwe kit voor de Mini
wie koop nu ook een cooper S hihihi.
grapke he cooperke.
greats mini girl.

grapke he cooperke.
greats mini girl.
Laatst gewijzigd door daphny op Do Mei 12, 2005 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het een uitdaging om een speciale Mini te hebben. Er zijn juist zo weinig kits omdat Mini op zich al zo mooi is. Een nieuwe Golf bijvoorbeeld is lelijk en kan je wel sportiever en mooier maken met speciale velgen, een kitje, ... (no offense voor wie er mee rijdt)
Niemand zal mij weerleggen dat een Mini op zich al speciaal is. In het straatbeeld valt hij al op! Om dan nog meer op te vallen met een speciale Mini is h??l moeilijk. Maar als Porsche-chauffeurs en 2 keer een Ferrari-chauffeur
naar mijn Mini kijken weet ik dat ik geslaagd ben
PS: die kit op de roste Mini is toch niet dezelfde van die Cool blue Mini?
Niemand zal mij weerleggen dat een Mini op zich al speciaal is. In het straatbeeld valt hij al op! Om dan nog meer op te vallen met een speciale Mini is h??l moeilijk. Maar als Porsche-chauffeurs en 2 keer een Ferrari-chauffeur

PS: die kit op de roste Mini is toch niet dezelfde van die Cool blue Mini?
Number 19 schreef:PS: die kit op de roste Mini is toch niet dezelfde van die Cool blue Mini?
is gewoon een S bumper, maar die heeft zijn embleem gecleand en de boord rond zijn luchthapper toegewerkt. heeft trouwens ook serieus grote velgen. Toffe spiegels ook, zal wel niet in de handel verkrijgbaar zijn zekers

- minibandit
- MINI Nutter
Jaajke schreef:Zijn er nog leuke tijdschriften? Verkrijgbaar in de krantenwinkel?
denk dat je hier verkeerd zit,

kijk HIER ff
kan daar meer info vinden...

- minibandit
- MINI Nutter
YELLOW_DINO schreef:en dan die sticker van 'swift' op zen vooruit t'is gene suzuki maar ne mini
Juist de ganse thread gelezen, denk dat ze hier DIT bedoelen...