vraag over aluminium velgen
vraag over aluminium velgen
heb van de week gaan kijken voor nieuwe velgen op onze mini
ik zou 7 maal 17 nemen maar de verdeler zei dat hij van de week
8 maal 18 verkocht heeft voor een mini en ik vroeg maar past het voor de wielkassen en hij zei geen probleem
mijn vraag is pas het echt 8 maal 18 op een mini met bandenmaat 215/35/18 of zou ik beter 7 maal 18 nemen
groetjes biemini
ik zou 7 maal 17 nemen maar de verdeler zei dat hij van de week
8 maal 18 verkocht heeft voor een mini en ik vroeg maar past het voor de wielkassen en hij zei geen probleem
mijn vraag is pas het echt 8 maal 18 op een mini met bandenmaat 215/35/18 of zou ik beter 7 maal 18 nemen
groetjes biemini
ze zijn van merk DEcorsa het zijn amerikaanse velgen
zou geen probleem hebben voor de keuring met 8 maal 18 ik hou mijn originele velgen en moet maar in 2009 naar de keuring
205 van banden dus omdat hij zei dat ze dan mooi getrokken zitten op de velg met 215 of zouden ze in de kassen schuren met 215
greetz biemini
zou geen probleem hebben voor de keuring met 8 maal 18 ik hou mijn originele velgen en moet maar in 2009 naar de keuring

205 van banden dus omdat hij zei dat ze dan mooi getrokken zitten op de velg met 215 of zouden ze in de kassen schuren met 215
greetz biemini
Heb ook ineens een vraagje:
Ben van plan (al een tijdje zene) van nieuwe velgen te kopen, maar 17" ipv de originele 16" (5 spoke R83).
Kan er mij is iemand zeggen met welke bandenmaat en ET-waarde en dergelijke ik geen problemen ga hebben van schuren enzo?
Tis maar dak daar allemaal niks van snap, dus reken hier volledig op jullie steun...
Voor de rest heb ek de sportophanging plus erop.
Heb wel liefst dak een randje rubber heb om de velg wa te beschermen.
Alvast merci!!!
Volgens mij ne velg 7x17 met band 205/45/17 erop???
Ben van plan (al een tijdje zene) van nieuwe velgen te kopen, maar 17" ipv de originele 16" (5 spoke R83).
Kan er mij is iemand zeggen met welke bandenmaat en ET-waarde en dergelijke ik geen problemen ga hebben van schuren enzo?
Tis maar dak daar allemaal niks van snap, dus reken hier volledig op jullie steun...
Voor de rest heb ek de sportophanging plus erop.
Heb wel liefst dak een randje rubber heb om de velg wa te beschermen.
Alvast merci!!!
Volgens mij ne velg 7x17 met band 205/45/17 erop???
Ik stel voor dat je deze thread eens naleest, Carltje.
Anders gaan we al tezeer in herhaling vallen...
Anders gaan we al tezeer in herhaling vallen...

heb hier een website gevonden voor alle soorten velgen ook voor mini
www.superbuywheels.com
greetz biemini
www.superbuywheels.com
greetz biemini
even wat opgezocht . . .
Hoogte/breedte verhouding/Serie ....../50, /60, /70, /80 (4)
Het betreft hier de verhouding tussen de hoogte en de breedte van de banddoorsnee in procenten.
Een /50 betekent dat de bandhoogte half zo groot is als de bandbreedte. Hoe kleiner het verhoudingsgetal,
hoe kleiner de zijkant van de band en hoe sportiever hij lijkt.
http://www.sicherbestellen.de/autobanden/Reifenbezeichnung.html
Voila
Hoogte/breedte verhouding/Serie ....../50, /60, /70, /80 (4)
Het betreft hier de verhouding tussen de hoogte en de breedte van de banddoorsnee in procenten.
Een /50 betekent dat de bandhoogte half zo groot is als de bandbreedte. Hoe kleiner het verhoudingsgetal,
hoe kleiner de zijkant van de band en hoe sportiever hij lijkt.
http://www.sicherbestellen.de/autobanden/Reifenbezeichnung.html
Voila