smetje mc chilly red
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=814&highlight=vierkante
ik had het eens over banden en er werd veel ervaring uitgewisseld over 'wat is nu een goede bandenset'
de rft's zijn idd hard, mr je moet hierin een keuze maken: doorrijden als er eentje plat is of staan koekeloeren en VTB bellen...
gr, B
ik had het eens over banden en er werd veel ervaring uitgewisseld over 'wat is nu een goede bandenset'
de rft's zijn idd hard, mr je moet hierin een keuze maken: doorrijden als er eentje plat is of staan koekeloeren en VTB bellen...
gr, B
Bridgestone Potenza S-03 Pole Position
Continental ContiSportContact 2
Dunlop SP Sport 9000
Falken Azenis Sport
Falken GRB FK-451
Falken Ziex ZE-512
Goodyear Eagle F1 GS-D3
Kumho ECSTA Supra 712
Michelin Pilot Sport
Sumitomo HTR Z II
Toyo Proxes 4
Toyo Proxes T1-R
Bron: Mini2.com
Continental ContiSportContact 2
Dunlop SP Sport 9000
Falken Azenis Sport
Falken GRB FK-451
Falken Ziex ZE-512
Goodyear Eagle F1 GS-D3
Kumho ECSTA Supra 712
Michelin Pilot Sport
Sumitomo HTR Z II
Toyo Proxes 4
Toyo Proxes T1-R
Bron: Mini2.com
jaja, het forum heeft keer platgelegen en heb veel tijd gehad om aan de auto te prutsen.
de gps zit erin en werkt prima, sinds vrijdag de eibach veren eronder en hij rijd gewoon subliem.
vandaag nieuwe banden laten steken vanvoor, de michelin runflats zoals ze uit fabriek komen.
nu nog aan het wachten op de bestelde verf voor de remklauwen en kan mij volgend weekend weer bezig houden
volgende werk zal bij js tuning zijn voor te chippen en luchtfilter en dan stop ik even, zou nog wa willen sparen om op reis te gaan.
foto's post ik wel nog eens als de remmen gedaan zijn
de gps zit erin en werkt prima, sinds vrijdag de eibach veren eronder en hij rijd gewoon subliem.
vandaag nieuwe banden laten steken vanvoor, de michelin runflats zoals ze uit fabriek komen.
nu nog aan het wachten op de bestelde verf voor de remklauwen en kan mij volgend weekend weer bezig houden

volgende werk zal bij js tuning zijn voor te chippen en luchtfilter en dan stop ik even, zou nog wa willen sparen om op reis te gaan.
foto's post ik wel nog eens als de remmen gedaan zijn
Terug naar “Show & Shine - MINI”