koe vs zwaantjes
- Racing Green
- MINI Master
Ik ken toevallig het verhaal dat bij de foto hoort. De drie slimste zwaantjes hadden opdracht gekregen om naar de zee te gaan kijken, want er was melding binnengekomen dat deze gestolen was. Ter hoogte van Drongen raakten ze het spoor naar de kust bijster. Ze vlamden voorbij een wei met koeien en hebben er niet beter op gevonden dan aan een koe de weg te vragen. Terwijl de andere koeien op hun rug lagen, en met de pootjes in de lucht lagen te stampen van het lachen, was er ??n "braaf" koetje dat de weg wel wilde tonen. Die duwde met z'n ene poot de prikkeldraad wat omlaag, wipte er galant over en wenkte de motards. "Follow me" sprak de koe, "gunder zijt in de verkeerde richting aan't rijden". De zwaantjes waren de koe dankbaar voor zoveel goeie wil en reden braafjes achter haar aan, het verkeer daarbij aanmanend om op een veilige afstand te volgen (ook bekend als "blokrijden"). De foto is twee uur later genomen in Luik. Enkele afritten verder zei de koe tegen de zwaantjes "wacht hier, ik ga even kijken of de kust veilig is" en verdween grinnikend tussen de struiken. Twee dagen later zei ??n van de zwaantjes: "ik denk dat ze ons heeft liggen". 

- Racing Green
- MINI Master
- Racing Green
- MINI Master
Filmpje van een Amerikaans neefje van de koe, met een jack-ass als toetje.
Terug naar “Totally Off Topic”