Cholesterol
Twee Helmonders zitten samen bij McDonalds.
Zegt de een tegen de ander:
Zeg, lette gij eigenlijk wellus op oew cholesterol?
Zegt de ander: Jazeker wel, als ik op de wc zit.
Als gij op de wc zit?
Ja, dan zit ik op de wc, kiek een bietje om me hinne, zie gin
closetpapier en denk dan,
goh leste rol....
Moppen tappen!
De mop van de 100 bosvruchten
Een Hollander en een Belg zitten op een boot die begint te zinken. De Hollander en de Belg beginnen dan maar te zwemmen, en ze blijven zwemmen tot ze op een eiland aanspoelen.
Op dat eiland worden ze door kannibalen gevangen genomen en het opperhoofd zegt: "In de pan ermee".
De Belg zegt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te moeten?"
De kannibaal zegt: "Ja, je moet een opdracht vervullen".
De Belg: "Geef die opdracht dan maar", en de Hollander: "Ja, kom hier met die opdracht".
De kannibaal: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken en kom ermee terug, dan zal je je tweede opdracht krijgen." De Belg is als eerste terug met 100 bosbessen.
Het opperhoofd zegt dan tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in uw gat zonder te lachen, als dit lukt, mag je blijven leven"
De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in zijn gat, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij dan toch in de lach. Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee".
Als hij in de hemel komt vraag Sint Pieter hem: " Ik heb het zo goed in de gaten gehouden en snap echt niet waarom je bent beginnen lachen bij die 100ste vrucht. Je was er toch al.."
Waarop de Belg antwoordt: "Niet moeilijk, ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten!"
Een Hollander en een Belg zitten op een boot die begint te zinken. De Hollander en de Belg beginnen dan maar te zwemmen, en ze blijven zwemmen tot ze op een eiland aanspoelen.
Op dat eiland worden ze door kannibalen gevangen genomen en het opperhoofd zegt: "In de pan ermee".
De Belg zegt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te moeten?"
De kannibaal zegt: "Ja, je moet een opdracht vervullen".
De Belg: "Geef die opdracht dan maar", en de Hollander: "Ja, kom hier met die opdracht".
De kannibaal: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken en kom ermee terug, dan zal je je tweede opdracht krijgen." De Belg is als eerste terug met 100 bosbessen.
Het opperhoofd zegt dan tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in uw gat zonder te lachen, als dit lukt, mag je blijven leven"
De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in zijn gat, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij dan toch in de lach. Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee".
Als hij in de hemel komt vraag Sint Pieter hem: " Ik heb het zo goed in de gaten gehouden en snap echt niet waarom je bent beginnen lachen bij die 100ste vrucht. Je was er toch al.."
Waarop de Belg antwoordt: "Niet moeilijk, ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten!"
Ergens in Walloni? staat een groepje stadsarbeiders een sigaretje te roken aan een bloemenperkje waar ze onkruid moeten wieden. Op de rugzijde van hun werkkledij staat een mooie Vlaamse Leeuw geborduurd. Een Brusselaar komt voorbij en fronst de wenkbrauwen. Enigzins ge?ntrigeerd door dit beeld, vraagt de Brusselaar ? Pourquoi ce Lion Flamand se trouve sur votre salopette ? Waarop de arbeiders : ? C'est l'endroit r?serv? au sponsor >>

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
V: wat heb je nodig als schoonmoeder tot aan haar schouders int cement zit ?
A: Meer cement.
---------------------------------------
V: wat moet je doen als schoonmoeder door de tuin zigzagt ?
A: Blijven schieten!
Een hollander staat in New York tegen een wolkenkrabber op te kijken, vraagt hij aan een inwoner: "Wat voor hoog gebouw is dat? "Zegt de Newyorker: "Een wolkenkrabber." hollander: "zet 'm eens aan..."
--------------------------------------
Waarom kan een dom blondje niet waterskie?n?
Omdat ze bij het minst nat tussen haar benen, plat gaat liggen
-------------------------------------
Vraagt een man uit de kroeg aan een man die naast hem zit: "Wat vind u van al die *** op de tv?" Antwoordt de man die naast hem zit: "Nou het maakt mij niet zo veel uit, ik val er toch altijd vanaf..."
------------------------------------
Wat is het toppunt van arrogantie?
Je eigen naam roepen als je klaar komt!
Er staan twee blondjes voor het verkeerslicht. Als het licht groen wordt, zegt het ene blondje: "Het is groen." Antwoordt de andere direct: "Een kikker!
-----------------------------------
Wat zegt een dom blondje tegen een koe als die boe zegt?
"Doe niet zo stom, ik heb je al lang gezien?
Wat is het toppunt van geluk?
Van een flatgebouw vallen en aan de stoeprand blijven hangen
Waarom werd het Nederlands zwemteam na de Olympische Spelen gehuldigd?
Er was er geen een verdronken.
Hoe wordt in Holland een nieuw schip gedoopt?
E?n man houdt een fles champagne omhoog en 250 Hollanders gooien het schip er tegenaan.
Een dom blondje maakt een puzzel, ze doet er 3 maanden over. Als ze klaar is met de puzzel, zegt ze tegen zichzelf: "Hmm, ik heb er toch niet zo lang over gedaan, op de doos staat 4 tot 6 jaar..."
Hij gaf me een roos met de woorden: "Als deze verwelkt kom ik terug." Bleek die roos van plastic te zijn...
Waarom staat Jennifer Lopez niet op de postzegels?
Anders blijven ze er aan likken.
Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
A: Meer cement.
V: wat moet je doen als schoonmoeder door de tuin zigzagt ?
A: Blijven schieten!
Een hollander staat in New York tegen een wolkenkrabber op te kijken, vraagt hij aan een inwoner: "Wat voor hoog gebouw is dat? "Zegt de Newyorker: "Een wolkenkrabber." hollander: "zet 'm eens aan..."
--------------------------------------
Waarom kan een dom blondje niet waterskie?n?
Omdat ze bij het minst nat tussen haar benen, plat gaat liggen
-------------------------------------
Vraagt een man uit de kroeg aan een man die naast hem zit: "Wat vind u van al die *** op de tv?" Antwoordt de man die naast hem zit: "Nou het maakt mij niet zo veel uit, ik val er toch altijd vanaf..."
Wat is het toppunt van arrogantie?
Je eigen naam roepen als je klaar komt!
Er staan twee blondjes voor het verkeerslicht. Als het licht groen wordt, zegt het ene blondje: "Het is groen." Antwoordt de andere direct: "Een kikker!
Wat zegt een dom blondje tegen een koe als die boe zegt?
"Doe niet zo stom, ik heb je al lang gezien?
Wat is het toppunt van geluk?
Van een flatgebouw vallen en aan de stoeprand blijven hangen
Waarom werd het Nederlands zwemteam na de Olympische Spelen gehuldigd?
Er was er geen een verdronken.
Hoe wordt in Holland een nieuw schip gedoopt?
E?n man houdt een fles champagne omhoog en 250 Hollanders gooien het schip er tegenaan.
Een dom blondje maakt een puzzel, ze doet er 3 maanden over. Als ze klaar is met de puzzel, zegt ze tegen zichzelf: "Hmm, ik heb er toch niet zo lang over gedaan, op de doos staat 4 tot 6 jaar..."
Hij gaf me een roos met de woorden: "Als deze verwelkt kom ik terug." Bleek die roos van plastic te zijn...
Waarom staat Jennifer Lopez niet op de postzegels?
Anders blijven ze er aan likken.
Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
Een oude man is jarig en krijgt bezoek van de burgemeester aan huis. "En meneer, hoe oud bent u geworden?" vraagt die burgemeester. "Ik ben 18 geworden." zegt de oude man. "Nee meneer", zegt de burgemeester, "u draait het om. U bedoelt zeker 81." "Dat zal dan wel," zegt de opa. "En heeft u vandaag nog wat gedaan?" wil de burgemeester weten. "Ik heb de zuster gewassen", aldus opa. "Nee", zegt de burgemeester, u draait het weer om, u bedoelt natuurlijk dat de zuster u gewassen heeft." "Dat zal dan wel weer", zegt de oude man. "Verder nog wat meegemaakt vandaag?" vroeg de burgemeester. "Ja," zegt opa, "ze hebben mijn pijp gepikt."
Terug naar “Totally Off Topic”