playstation2
playstation2
heeft er dit iemand al ingebouwd?kben va plan om dit te doen ma kheb e vraagje,die ingang van de aux,is dat dan voor dat stekkertje van het geluid,en dan dat andere stekkertje in een schermpje?bedankt
Volgens mij moet uw ingangsstroom 220V zijn... Daar moet een PSU (power supply unit) tussen zitten die uw 12V omschakelt naar hoogspanning 220V, en die zijn ook niet erg goedkoop.
Wat de interne voltage is van de playstation daar moet jij je niks van aantrekken (die gaat toch over elk component verschillend zijn, daarom dat die gewoon op het lichtnet wordt aangesloten met een eigen powereenheid)
Wat de interne voltage is van de playstation daar moet jij je niks van aantrekken (die gaat toch over elk component verschillend zijn, daarom dat die gewoon op het lichtnet wordt aangesloten met een eigen powereenheid)
Blade schreef:toch niet, door en paar bruggen te solderen werkt hij perfect op 12V,
en 220 is geen hoogspanning h?![]()
trouwens uwe pc thuis werkt ook maar gewoon op 12V, 5V en 3V
die transfo is omdat uit uw stopcontact 220 komt . . .
je sais.
Dan heb ik toch niks verkeerd gezegd h?

@ Billy....
Hoe ver staat ge met uw project?
Ik neem aan dat ge een Mk 2 PS II gaat inbouwen, niet de logge eerste PS II, wel? Ben gisteren de mijne gaan halen. Handschoenkastje lijkt mij de meest aangewezen plaats... Zo staat ie ook in het onmiddellijke bereik van de head unit.
Bij NewMINIStuff hebben ze deze PSU voor de PS II. Die heeft ook een extra reset-knop voor de PS en geeft een biep wanneer het voltage teveel zakt, en schakelt zichzelf uit v??r de batterij plat gaat...
Hoe ver staat ge met uw project?
Ik neem aan dat ge een Mk 2 PS II gaat inbouwen, niet de logge eerste PS II, wel? Ben gisteren de mijne gaan halen. Handschoenkastje lijkt mij de meest aangewezen plaats... Zo staat ie ook in het onmiddellijke bereik van de head unit.
Bij NewMINIStuff hebben ze deze PSU voor de PS II. Die heeft ook een extra reset-knop voor de PS en geeft een biep wanneer het voltage teveel zakt, en schakelt zichzelf uit v??r de batterij plat gaat...
er komen 2 plussen en 2 minnen uit me scherm,ene ground en ene handbrake,kheb die alle 2 op 1 massapunt gestoken,dan de moet de batt draad naar de batt en die anderen op het contact,dus kmoe iets vinden dat 12v geeft als het contact aanstaat,waar kan ik dat doen zonder veel te moeten afbreken?sigarettenaansteker is overdreven veel werk omdat ik met die aux metertjes zit!?thanks!