Hoe bekostigen jullie je MINI?
Als je mag kiezen van thuis is het gemakkelijk.Krijgen kan iedereen.
Dan kan iedereen met een droomauto rijden maar er zitten hier mss mensen die daar hard voor moeten werken of hard hebben voor gewerkt om te sparen en te kopen.
Sommige zouden beter wat langer naar school gaan om te leren schrijven.Sorry voor de harde woorden mss maar moest er even uit.
Dan kan iedereen met een droomauto rijden maar er zitten hier mss mensen die daar hard voor moeten werken of hard hebben voor gewerkt om te sparen en te kopen.
Sommige zouden beter wat langer naar school gaan om te leren schrijven.Sorry voor de harde woorden mss maar moest er even uit.
Ik heb officieel geen Mini...
De eigenaar is BMW Financial Services. Het is een renting met een termijn van 3 jaar. Ik ga hem na verloop van die termijn uiteraard houden...
Renting en leasing zijn altijd interessante manieren om bedrijfswagens (bij een controle van de flikken moesten ze wel vree kijken als ze hoorden dat het een bedrijfswagen was) te financieren.
Ieder situatie is anders maar ik vind nog steeds dat je een wagen naar uw stand moet kiezen. Ik ken schrijnende gevallen waar vader met een dikke BMW 7 rijdt terwijl vrouw en kinderen verhongerd achterblijven in de sociale woning...Dat is gewoon belachelijk! Er is niets verkeerd om met een kleinere wagen te rijden. Leef nooit boven je stand want je wordt er uiteindelijk alleen maar de dupe van... Mensen zijn soms te emotioneel en te weinig rationeel...

De eigenaar is BMW Financial Services. Het is een renting met een termijn van 3 jaar. Ik ga hem na verloop van die termijn uiteraard houden...
Renting en leasing zijn altijd interessante manieren om bedrijfswagens (bij een controle van de flikken moesten ze wel vree kijken als ze hoorden dat het een bedrijfswagen was) te financieren.
Ieder situatie is anders maar ik vind nog steeds dat je een wagen naar uw stand moet kiezen. Ik ken schrijnende gevallen waar vader met een dikke BMW 7 rijdt terwijl vrouw en kinderen verhongerd achterblijven in de sociale woning...Dat is gewoon belachelijk! Er is niets verkeerd om met een kleinere wagen te rijden. Leef nooit boven je stand want je wordt er uiteindelijk alleen maar de dupe van... Mensen zijn soms te emotioneel en te weinig rationeel...
Laatst gewijzigd door Number 19 op Vr Aug 05, 2005 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
YELLOW_DINO schreef:Als je mag kiezen van thuis is het gemakkelijk.Krijgen kan iedereen.
Hier heb je helemaal gelijk in.
Er is ook niets op tegen om hard te werken voor je centen en er dan met veel liefde en plezier iets moois voor kopen, maar wat nu als je wel daar geboren word en je mag een wagen uitzoeken?

tja er zijn er mss die moeten leren schrijven .
maar er zijn er hier ook veel die slechte comentaar moeten leren aanvaarden .
en sommige hun nek is wat dunner moet worden (want de meesten denken hier tot ze met de bom van een mini rond rijden ) . ( ik in ieder geval niet want ik weet tot ik niet de bom van een mini heb ik vind mijne nog maaar standaard ).
greetz mini girl .
maar er zijn er hier ook veel die slechte comentaar moeten leren aanvaarden .
en sommige hun nek is wat dunner moet worden (want de meesten denken hier tot ze met de bom van een mini rond rijden ) . ( ik in ieder geval niet want ik weet tot ik niet de bom van een mini heb ik vind mijne nog maaar standaard ).
greetz mini girl .
daphny schreef:en sommige hun nek is wat dunner moet worden (want de meesten denken hier tot ze met de bom van een mini rond rijden). ik in ieder geval niet
Nou... dat is een straffe uitspraak. Als zou de meerderheid hier een dikke nek hebben. Maar misschien zie ik het verkeerd...

Dat de meesten fier zijn op hun MINI vind ik eerlijk gezegd helemaal terecht. Denk dat je veel moeite moet doen om een knappere selectie MINI's bij mekaar te vinden.
Ja daar sla je de bal toch wel even mis hoor Daphny. Heb al paar meetings mee gedaan en van dikke nekkerij is toch helemaal geen spraken. Iedereen is fier op zijn eigen exemplaar en maar goed ook , dat maakt de Mini van ieder apart uniek.
Hoe kom jij erbij om te zeggen dat hier dikke nekken zitten?
We zullen het hier maar niet laten escaleren zeker? (Als je dat snapt)
Hoe kom jij erbij om te zeggen dat hier dikke nekken zitten?
We zullen het hier maar niet laten escaleren zeker? (Als je dat snapt)

Ik denk toch ook niet dat er hier dikke nekken zitten word ook trouwens nergens beweerd door niemand dus hoe je daar opkomt begrijp ik niet.
@Gnoekie: Als je daar in geboren word tja dan heb je geluk natuurlijk en of ik het zou doen weet ik niet.Ik heb het thuis nooit slecht gehad maar een nieuwe wagen is toch iets wat ik nooit heb gekregen zolang ik thuis woonde.
En nu terug on topic want we zijn hier zwaar aan het afdwalen
Je moet voor je eigen uitmaken met welke wagen je wil rijden er zal je niemand hier vies bekijken als je op een meeting of samenkomst met een one aankomt.Het gaat er hier om het model een MINI of dat nu een one cooper of S is maakt hier niet uit.
@Gnoekie: Als je daar in geboren word tja dan heb je geluk natuurlijk en of ik het zou doen weet ik niet.Ik heb het thuis nooit slecht gehad maar een nieuwe wagen is toch iets wat ik nooit heb gekregen zolang ik thuis woonde.
Je moet voor je eigen uitmaken met welke wagen je wil rijden er zal je niemand hier vies bekijken als je op een meeting of samenkomst met een one aankomt.Het gaat er hier om het model een MINI of dat nu een one cooper of S is maakt hier niet uit.
YELLOW_DINO schreef:Ik denk toch ook niet dat er hier dikke nekken zitten word ook trouwens nergens beweerd door niemand dus hoe je daar opkomt begrijp ik niet.
En zonder MINI, mag dat ook?

Nee, ben al lang aan het wachten tot er is ene MINI-meeting is in Belgi? van nieuwe MINI's. Kan ik eens komen kijken naar al die verschillende kleuren!
En bwt, heb net gemerkt dat iemand van het forum op mijn straat woont

- edit 1 -
Net even gana opzoeken en ben bijna 100% zeker dat het Brainscan zijn is. Maar had deze zijn niet verkocht? Staat alleszins nu bij mij in de straat. Zijn zelfde velgen en zelfde dak...
Terug naar “General MINI Talk”