ONE gezocht
ONE gezocht
Hallo iedereen, ik ben hier nog volledig nieuw.
De minimicrobe heeft me te pakken, daarom ben ik op zoek naar een tweedehands mini one. kleur en bouwjaar is nie echt belangrijk.
Wel is mijn budget rond de 11.000euro. Ik ben nie echt een freak van vele opties. Belangrijkste is het wagentje zelf.
Dus als iemand iets weet staan rond die prijsklasse, laat me dan iets weten.
Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.
De minimicrobe heeft me te pakken, daarom ben ik op zoek naar een tweedehands mini one. kleur en bouwjaar is nie echt belangrijk.
Wel is mijn budget rond de 11.000euro. Ik ben nie echt een freak van vele opties. Belangrijkste is het wagentje zelf.
Dus als iemand iets weet staan rond die prijsklasse, laat me dan iets weten.
Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.
Alvast bedankt voor alle tips, ik ga dus vandaag eens heel intens zoeken.
Heb gisteren trouwens een proefrit gedaan met een S'ke cabrio full full option.
Ongelooflijk wat een droomkarretje dat was. Behalve die automatische versnellingsbak viel me wat tegen. Die had precies heel lange tussentijden van schakelen. Maar volgens de garage ligt het eraan hoever je het pedaal indrukt bij het vertrekken.
Prijs van al dat moois 36.000?. Net iets boven mijn budget.
Heb gisteren trouwens een proefrit gedaan met een S'ke cabrio full full option.
Ongelooflijk wat een droomkarretje dat was. Behalve die automatische versnellingsbak viel me wat tegen. Die had precies heel lange tussentijden van schakelen. Maar volgens de garage ligt het eraan hoever je het pedaal indrukt bij het vertrekken.
Prijs van al dat moois 36.000?. Net iets boven mijn budget.
fred schreef:dacht het ook niet, als ge al wa kosten meerekent (verzekering, nieuwe banden, andere dingen nakijken ...) denk ik niet da ge er gaat geraken voor 11ooo euro. My guess, beter nog even wachten tot het nieuwe model uit is, dan zal de prijs wel wat dalen.
blabla
gewoon kijken naar een okkazieke
kweet er enkele staan kzal is horen voor prijs

ik moet blade min of meer gelijk geven; ik wou ook eerst een okkassie kopen maar achteraf ben ik toch beter gesteld met nen nieuwen ; de okkassies zijn in feite te duur in vegelijking met de nieuwe - zeker wat de 3 pakketten betreft - 7 - parklane en checkmate;
denk er toch maar nekeer over na; ik wou als mijnen eerste auto ook ik nen 2de handse vw golf kopen - uiteindelijk met een 5.000 euro meer toch maar toen nen nieuwen corsa gekocht; heb er nooit spijt van gehad;
doei
conrad from zolder uit gent
denk er toch maar nekeer over na; ik wou als mijnen eerste auto ook ik nen 2de handse vw golf kopen - uiteindelijk met een 5.000 euro meer toch maar toen nen nieuwen corsa gekocht; heb er nooit spijt van gehad;
doei
conrad from zolder uit gent
Blade schreef:als er een nieuwe komt kan je zeker zaken doen op het huidige model,
als je daar niet om geeft kan je veel geld in je zakken steken,
ik heb het niet echt voor tweedehands, krasje hier, blutske daar,
om nog maar te zwijgen van de verborgen gebrekken . . .
Gij zijt ook geen doorsnee chauffeur h? Blade. Als jij je auto tweedehands verkoopt, zou ik er geen moment aan twijfelen dat je wagen in topconditie is.
Idem voor de Stan, die zijn wagen zou ik ook durven kopen tweedehands.
Er is ook nog iets als de VAB in Zwijndrecht voor controles om zekerder te zijn. Ik heb mijn corrado vr6 ook tweedehands gekocht maar er eerst mee naar de testbank van VAB geweest. Die mannen kennen er echt veel van.
't Is te zien waar je een wagen voor koopt. Wij hebben een nieuwe Mini gekocht omdat we eigenlijk mobiliteit (in een mega verpakking

Aan de andere kant heb ik mijn alfa GTV 2 liter (nieuw gekocht) verkocht met 40.000km op de teller en 10j oud. Ik kan je verzekeren dat die man een koopje gedaan heeft! 't Was eigenlijk ook nooit de bedoeling deze wagen ooit te verkopen.
W
Laatst gewijzigd door wvs op Vr Okt 21, 2005 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
wvs schreef:Blade schreef:als er een nieuwe komt kan je zeker zaken doen op het huidige model,
als je daar niet om geeft kan je veel geld in je zakken steken,
ik heb het niet echt voor tweedehands, krasje hier, blutske daar,
om nog maar te zwijgen van de verborgen gebrekken . . .
Gij zijt ook geen doorsnee chauffeur h? Blade. Als jij je auto tweedehands verkoopt, zou ik er geen moment aan twijfelen dat je wagen in topconditie is.
Idem voor de Stan, die zijn wagen zou ik ook durven kopen tweedehands.
Er is ook nog iets als de VAB in Zwijndrecht voor controles om zekerder te zijn. Ik heb mijn corrado vr6 ook tweedehands gekocht maar er eerst mee naar de testbank van VAB geweest. Die mannen kennen er echt veel van.
W
kost 25? ofzo dacht ik
- Racing Green
- MINI Master
Een volledige diagnose bij V.A.B. kost al gauw 131 euro voor niet-leden.
Overzichtje van de verschillende modules
Overzichtje van de verschillende modules