8 mini 's voor n trouw op 8 april 2006

Zoek je iets specifieks?
fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Zo Okt 16, 2005 18:50

:wink:

Sega
MINI Freak

Berichtdoor Sega » Di Okt 18, 2005 3:52

jesseman schreef:Hallo

Gelukkig had ik al gegeten en bleef mijn broodje niet in mijn keel steken na de vraag " hoeveel ik ervoor verdien"

Mijn beste vriend.....luister ns goed.....ik doe dit voor n vriend....en verdien er
nul de botten mee.....vrienden dat zijn mensen waarop je kan rekenen en die je geen rekening presenteert....

Dank je wel Saint en Yellow Dino dat je mijn mening deelt....en ja...moest het doorgaan...n broodje en koffie n leuk gesprek en n fijne dag ....dat zal zeker lukken..

Ben echt pissed :evil: :evil: :evil:

mmmh... :? Ik ga hier toch even op reageren... Ik wil hier helemaal geen ambras maken. We zijn immers allen forumgebruikers met ??nzelfde passie: de MINI en alles wat erbij komt, oorlog is er reeds genoeg en daar doe ik niet aan mee. Het was dus in eerste instantie een zeer simpele vraag... Dat je deze actie onderneemt voor een vriend vind ik werkelijk SUPER fantastisch leuk en kan ik enkel aanmoedigen.

Ik zou zelfs graag m'n steentje willen bijdragen.

Een vriend is immers zoals je zelf zegt, een persoon waarop je kan rekenen. Maar dit gaat hem niet om 'mijn' vriend(en). Blijkbaar heb ik mezelf ook een beetje verkeerd uitgedrukt door te vragen hoeveel je ermee verdiend. Ik had beter m'n vraag anders geformuleerd...
Hangt er een vergoeding aan vast...?!? Had beter geplaatst geweest.... Imho wat is er nog 'gratis' in deze wereld...?! Je doet een bruiloft en zit met een vraag die ik maar al te goed begrijp. Nu mag je eens zoeken op het net wat het je zou kosten moest je een paar wagens gaan huren. MINI's kan je ook huren. Je zal versteld staan van de prijs die ze je vragen!!!!

Met een vergoeding bedoel ik dan ook niet een prijs die de pan uitschiet!!! Ik doel op een zeer kleine vergoeding die eventueel enkele liters benzine, tijd, verzekering, inschrijving, belasting, ed omvat. Jaja, da's allemaal niet gratis. Stel nu dat je elke aanwezige MINI 10? geeft... Dat is toch niet veel me dunkt! Da's immers 100? om er met 10 prachtige MINI's te staan... Je mag er vrij zeker van zijn dat het je minder geld zou kosten dan dat je wagens zou moeten huren. Als dat geen mooi cadeau is voor je vriend? :D
Is het zo onmenselijk van me om dit te vragen???

Saint'04 schreef:Wel een beetje een rare vraag niet, maar kom laten we het hier inderdaad gezellig houden!

mja... ik vind het persoonlijk helemaal geen rare vraag, wel een raar antwoord. Als ikzelf het voor een vriend zou organiseren dan zou ik er alles aan doen om dat tot een goed eind te brengen en zet ik me er volledig achter en indien me dat wat ?'s zou kosten... So what!?! Het is immers voor m'n vriend.

Ik zou het eveneens voorstellen op dit forum! Maar er zomaar eventjes vanuit gaan dat het me geen rotte ? kost en er geen enkele reactie zou komen als de mijne en wel 20 reacties dat het allemaal direct ok? is... Dat kan ik niet aannemen...

jesseman schreef:hallo,

Inderdaad,misschien wel te rap pissed maar mini-drivers dragen het hart aan de juiste plaats zoals motards...ben nogal emotioneel ma daarna ook vlug vergeten...je hebt gelijk moet me wat bedaren..bij deze mijn excuses..

Vond het gewoon ongepast zo'n vraag te krijgen...zal wat aan mijn temperament doen en niet meer zo "hard reageren"
:P :P :P :P

Ik hoop dat m'n reactie niet te aanvallend overkomt! Want dat is helemaal m'n bedoeling niet... maar zeggen dat m'n vraag ongepast is...? Ik vind het zeer ongepast er zomaar vanuit te gaan dat iedereen dit gratis wil doen. :P

my 0,02? :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Sega op Di Okt 18, 2005 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Di Okt 18, 2005 7:54

Sega,

Eigenlijk, heb je 100% gelijk.

Ik echter, en als ik dit even doorlees, nog meer hier, hebben zoiets van;
Voor ons is het een parti-plezier, en rijden met de mini kost anders ook. Als we hier dan iemand een plezier mee kunnen doen, waarom niet. Voor mij hoeven het geen vrienden te zijn, voor ik iemand een plezier wil doen, in deze wereld misschien onbegrijpbaar, maar het geeft wel een goed gevoel.

Een kop koffie en een dankjewel, daar doe ik het dan voor. En Jesseman zal aan de mensen van de Suite wel vragen om een beetje voorzichtig te zijn met de wagens zeker. Als ze dat niet doen, zal hij wel pissig zijn :lol:

Het is iedereen zijn eigen keuze, en ik vind dat je zulke dingen doe voor het plezier, en niet voor het geld. Dan zou ik een Mini verhuurbedrijf beginnen.

Dus als ze nog volk nodig hebben, geef maar een seintje, normaal moet ik dan al zeker mijn Mini hebben. :D

Sega
MINI Freak

Berichtdoor Sega » Di Okt 18, 2005 12:42

ppp356 schreef:Het is iedereen zijn eigen keuze, en ik vind dat je zulke dingen doe voor het plezier, en niet voor het geld. Dan zou ik een Mini verhuurbedrijf beginnen.

Hola... begrijp me niet verkeerd. Ik zou het ook niet doen voor het geld...! Voor 10? kom ik m'n bed niet uit zenne. :mrgreen: Dan zal ik wel wat anders doen...Ik zou het eveneens doen voor de fun/om iemand te helpen/plezier te doen! Het was dan ook maar een vraag... ik blijf erbij! wat is immers 80? om der met een 8-tal MINI's te staan en die dag onvergetelijk te maken!!! Als er die dag iemand schade toebrengt aan je MINI die je zo hard koestert zal je wel anders piepen.

Ik wil hier geen drama van maken... Simpele vraag gesteld, simpel antwoord verwacht....

Groetjes Sega

ppp356
MINI Regular

Berichtdoor ppp356 » Di Okt 18, 2005 12:55

Sega schreef:Ik wil hier geen drama van maken... Simpele vraag gesteld, simpel antwoord verwacht....

Dat is soms wreed moeilijk op een forum :frown: :wink:

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Di Okt 18, 2005 13:35

Heykes .

Mensen hou er nu mee op he .
En tot iedereen het zijne er denk ervan ik denk er oko het mijne van en zou het gewoon voro het plezier doen en da geld dat intresssrd me niet

B.T.w ik zou ook wel willen mee gaan als ik mag .
Kzit wel met probleem als ik terug in de verkoop aan het werk geraak zal ik zaterdags moeten werken maar dan zal ik probeeren vrij te krijgen in de voormidag!!!

groetjes Mini girl .

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Di Okt 18, 2005 17:15

Dat is nog eens een MINI ingesteldheid, speciaal vrij nemen om iemand plezier te doen! Chapeau

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Di Okt 18, 2005 17:25

zied ge nu wel tot ik niet zo slecht ben als ge alemaal mss denkt .
Ik kan soms wel lastig doen enzo maar ik ben nie slecht van karakter ze .

maja ik ben er eerlijk in welek situatie ik kan komen zitten .

groetjes
Mini Girl .

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Di Okt 18, 2005 18:10

daphny schreef:zied ge nu wel tot ik niet zo slecht ben als ge alemaal mss denkt .

Ik denk niet dat er hier iemand is die denkt dat je een slecht karakter hebt.
Waar de meeste mensen zich aan storen echter, is de manier waarop je je boodschap intikt. Sommige van je replies zijn echt niet (vlot) leesbaar.
Dit komt dan ook weinig respectvol over naar de mensen die je berichtjes willen lezen, imho. Je moet proberen ook wat rekening te houden met de mensen die graag dit forum willen volgen, maar geen zin hebben om een berichtje 3 maal te lezen, willen ze de boodschap begrijpen.
Misschien in 't vervolg je berichtjes eens nalezen, voordat je op de knop drukt? ;)
En als ik je dan nog een tip mag geven: probeer je berichtjes zo te typen, zodat het niet lijkt alsof je met je beste vriendin aan 't chatten bent via MSN (afkortingen, ...).

Je zal dan wel snel zien dat wij ook geen onmensen zijn :D
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Di Okt 18, 2005 18:20

maar ik weet tot jullie geen onmensen zijn allemaal !!

Groetjes kusjes
Daphny!

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Di Okt 18, 2005 18:29

wazowski schreef:
daphny schreef:zied ge nu wel tot ik niet zo slecht ben als ge alemaal mss denkt .

Ik denk niet dat er hier iemand is die denkt dat je een slecht karakter hebt.
Waar de meeste mensen zich aan storen echter, is de manier waarop je je boodschap intikt. Sommige van je replies zijn echt niet (vlot) leesbaar.
Dit komt dan ook weinig respectvol over naar de mensen die je berichtjes willen lezen, imho. Je moet proberen ook wat rekening te houden met de mensen die graag dit forum willen volgen, maar geen zin hebben om een berichtje 3 maal te lezen, willen ze de boodschap begrijpen.
Misschien in 't vervolg je berichtjes eens nalezen, voordat je op de knop drukt? ;)
En als ik je dan nog een tip mag geven: probeer je berichtjes zo te typen, zodat het niet lijkt alsof je met je beste vriendin aan 't chatten bent via MSN (afkortingen, ...).

true :D :wink:

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Di Okt 18, 2005 18:46

wazowski schreef:Misschien in 't vervolg je berichtjes eens nalezen, voordat je op de knop drukt? ;)

Ik denk dat dit al veel ergernis en misverstanden uit de weg zou ruimen.

jesseman
MINI Regular

Berichtdoor jesseman » Di Okt 18, 2005 19:36

Hallo,

Bedankt voor jullie massale reacties!

Ik weet zeker als we deze discussie rond n tafel voeren dat de reacties ook anders waren...dit is het nadeel van internet...n geschreven woord weegt meer door dan n gesproken woord...

Dus laten we de discussie sluiten...ik heb me al verontschuldigt voor mijn
"pissed zijn"...en ben toch wel n leuke gast..maar t hart ligt op mijn tong...
zelfkennis is het begin van de wiisheid....

Het leukste moet nog komen ....het idee met de mini's is afgeblazen wegens te klein vanachter....durf dit bijna niet te melden ...dus don't shoot me!Weet het sinds gisterenavond.
Mijn vrouw haar audi a4 cabrio zal dienst doen als bruidswagen!
Op deze dag kunnen we
misschien kunnen we n Genk -Bilzen-Maastricht rit doen met n etentje

in Maasmechelen in the Filling Station..leuk amerikaans restaurant.

Is maar n voorstel ....dus ...we zien wel .

dank je wel en tot binnenkort!

:P :P :P :P

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Di Okt 18, 2005 19:53

whoehahahaha

dees is zalig !

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Di Okt 18, 2005 19:57

lijkt mij ook geen slecht idee .

Groetjes kusjes
Mini Girl .

jesseman
MINI Regular

Berichtdoor jesseman » Di Okt 18, 2005 20:22

Ik pleit onschuldig...

Asta la vista! :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Sega
MINI Freak

Berichtdoor Sega » Wo Okt 19, 2005 0:54

even goede vrienden jesseman :D

Hopelijk komen we elkaar eens tegen op de ??n of de andere meet.
Dan kunnen we dit voorvalletje weglachen met iets vochtigs :cheesy:

jesseman
MINI Regular

Berichtdoor jesseman » Wo Okt 19, 2005 14:33

Hoi Sega

Toffe reactie!!

Ik ben ervan overtuigd dat we zeker tussen pot en pint ( water voor mij daar ik geen alcohol drink....en neen ik ben niet bij AA :cheesy: :cheesy: )met dit vooral lachen.
see you soon and take are on the road....all of you...because they don't drive mini's....

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Wo Okt 19, 2005 21:31

Ahwel h? jesseman dat idee van u is schitterend! Ik zit ook al een tijdje te denken om eens wat te organiseren in het Limburgse! Mss eens de koppen bij elkaar steken? Tis maar een voorstel!

En dat idee van de Filling Station is helemaal schitterend, alleen al voor dit restaurant zou iedereen mee moeten. Het is een prachtige amerikaanse locatie waar allerhande spullen liggen van amerikaanse filmsterren, zangers, presidenten! Er hangt zelfs een origneel briefje van 1 miljoen dollar uit de amerikaanse oude tijd! (Zeer zeldzaam). Je kan er ook eten in een amerikaanse wagen waar een tafel in is verwerkt! De hamburgers zijn er overheerlijk en groot met echt vlees, niet van dat industrieel vlees! Ook de fajita's zijn om duimen en vingers af te likken. En als klassieker natuurlijk de corn als voorgerecht!

Je laat maar eens wat weten.

daphny
MINI-aholic

Berichtdoor daphny » Wo Okt 19, 2005 22:26

mij lijkt dat een heel goed idee .

groetjes
Mini girl .

Terug naar “Gezocht”