Cooperke Cooper S *JCW Carbon*
amai
amai coperke echtwaar dit vind ik echt een vette mini cooper s
ben er jarloers op man die wielkassen zn echt te graaf en die uitlaatlijn opzij ook, echt de max, ik wil die wel eens in real zien zene, echtwaar proficiat proper duim omhoog
greets yuuuu

greets yuuuu
voila menskes deze maand is het de 50ste editie van de GR8 street performance
meer info @ http://www.gr8.be
of bij de lokale krantenboer

meer info @ http://www.gr8.be
of bij de lokale krantenboer
...kroon op het werk ?
Dikke proficiat Cooperke !!
Iemand een scan van het artikel van Cooperke zijn auto ? Interesseert me.
ps: stoeme vraag maar heb je eigenlijk geen schrik om ermee te rijden (putten, drempels, keien en ander ongemak dat je dagelijks tegenkomt) (of rij je er alleen maar mee naar meetings en dergelijke ?)
W
Dikke proficiat Cooperke !!
Iemand een scan van het artikel van Cooperke zijn auto ? Interesseert me.
ps: stoeme vraag maar heb je eigenlijk geen schrik om ermee te rijden (putten, drempels, keien en ander ongemak dat je dagelijks tegenkomt) (of rij je er alleen maar mee naar meetings en dergelijke ?)
W
proficiat cooperke.
@wvs : ik zou men auto tog altijd als daily houden zo ferm hij ook is ge heb een auto om mee te showen dus waar kun ja dat beter doen dan gelijk er iedere dag mee rond te rijden op meeitngs zijn ze u rap moe gezien .
als je niet ieder seizoen met iets nieuws buiten komt .
groetjes kusjes
Mini girl .
@wvs : ik zou men auto tog altijd als daily houden zo ferm hij ook is ge heb een auto om mee te showen dus waar kun ja dat beter doen dan gelijk er iedere dag mee rond te rijden op meeitngs zijn ze u rap moe gezien .
groetjes kusjes
Mini girl .
daphny schreef:proficiat cooperke.
groetjes kusjes
Mini girl .
kijk, laat het mij zo stellen. ge hebt twee soorten getunede wagens. de simpele met verlaging , velgjes en simpele bumpers.
en dan de extreme autos

gij zegt da daphny tot ge zelf achter het stuur kruipt van zo nen extremen auto. da mensen bijna in u gat zitten omda ze op uwen auto aant kwijlen zijn. da fietsen op de ander rijstrook rijden tijdens het achter u rijden.
ik dacht da ook in het begin lekker overal showen. derna bedenkt ge u wel.
steenslag, dikke steen vliegen.
dan heb je nog de jaloezie of vandalisme met de geliefde sleuteltjes
de wagen komt buiten voor meetings en in schoon weer. ik zet hem waar ik hem zie en nergens anders. op meetings rap beu gezien ? och nee toch niet

en dat zijn de auto's die prijzen winnen en blijven winnen afwerking tot in het puntje

bij de mijne is de basis gelegd en we gaan over de details nu.
de aandacht voor zo ne wagen in het dagelijkse leven is te groot en die valt veel te veel op in het verkeer.
plus het onderhoud van zo ne wagen aan kuisproducten enzovoort

ik heb geen schrik van putjes, drempels.
tuning is a way of life
Cooperke schreef:Morty schreef:heb het artikel in GR8 gelezen... Proficiat Fille!!
thx man
ikzelf heb het nognie gezien
bwah... ge mist niet veel zenne...

Kmoet zeggen, ik was zwaar onder de indruk van je wagen!!!

Hopelijk tot op ??n of andere meet.
Keep it going.

Sega schreef:Cooperke schreef:Morty schreef:heb het artikel in GR8 gelezen... Proficiat Fille!!
thx man
ikzelf heb het nognie gezien
bwah... ge mist niet veel zenne...![]()
Kmoet zeggen, ik was zwaar onder de indruk van je wagen!!!Man, daar moeten al wat uurtjes werk in steken...?! Het is m'n stijl niet maar alles is op en top gedaan! Ik heb werkelijk enorm veel respect voor je. Knappe combinatie! ik zou wel z'n kleur eens irl willen zien. Op foto merk je niet dat er paarse schijn inzit.
Hopelijk tot op ??n of andere meet.
Keep it going.
als ik het gevoel zou krijgen dat ik zou gewenst zijn op een meet zal je me daar zien.
idd op fotos zie je de schijn niet een maal er zon op zit everything goes pink en vallen de mondjes open
Cooperke schreef:als ik het gevoel zou krijgen dat ik zou gewenst zijn op een meet zal je me daar zien.
idd op fotos zie je de schijn niet een maal er zon op zit everything goes pink en vallen de mondjes open
Euhm... voor mijn part is iedereen op een meet gewenst! Dus ik zie er geen graten in waarom ik niet zou mogen geilen op het werk dat gedaan is aan je MINI.

Ge moet dus gewoon komen!

Terug naar “Show & Shine - MINI”