Ice . . .
Ik denk dat het dit zal worden, en als ik niet tevreden ben verander ik het deze zomer wel,
vloer 1 ligt gewoon in de koffer, vloer 2 is een 10cm hoger met de versterker tussen,
uit vloer 2 ga ik dan een stuk zagen zodat de versterker zichtbaar is,
de kist staat op de tekening in het midden, dit komt omdat de achterbank schuin loopt,
als de kist bovenaan de zetel raakt, staat hij onderaan "ongeveer" in het midden,
ik doe dit zo omdat ik die kist nog heb, als het resultaat redelijk is maak ik wel een kist
met een schuine kant achteraan zodat hij aansluit tegen de zetel en dus meer naar achter kan . . .

vloer 1 ligt gewoon in de koffer, vloer 2 is een 10cm hoger met de versterker tussen,
uit vloer 2 ga ik dan een stuk zagen zodat de versterker zichtbaar is,
de kist staat op de tekening in het midden, dit komt omdat de achterbank schuin loopt,
als de kist bovenaan de zetel raakt, staat hij onderaan "ongeveer" in het midden,
ik doe dit zo omdat ik die kist nog heb, als het resultaat redelijk is maak ik wel een kist
met een schuine kant achteraan zodat hij aansluit tegen de zetel en dus meer naar achter kan . . .

Vandaag hier geeindigd, morgen de rest . . .
meer foto's op de site bij "My Mini" . . .
http://users.skynet.be/blueblade

meer foto's op de site bij "My Mini" . . .
http://users.skynet.be/blueblade

Vandaag de batterij aangesloten en niets werkte
de versterker gaf een oranje lamp, direct de handleiding erbij en een oranje lamp betekend:
** spanning minder dan 8,5V
** spanning meer dan 16V
** luidspreker in kortsluiting
luidsprekers leken me uitgesloten, dus even de spanning meten, aan de batterij 12V,
en aan de versterker 6V
dan maar eens aan de zekering meten,
kant batterij 12V, kant versterker 6V, even de zekeringen uitgetrokken en
terug ingestoken en nu overal 12V, versterker gaf blauwe lamp, probleem opgelost, raar . . .
subkes spelen lekker, maar kunnen nog beter volgens mij,
alleen niet zo simpel om die 12 knopjes juist te regelen

de versterker gaf een oranje lamp, direct de handleiding erbij en een oranje lamp betekend:
** spanning minder dan 8,5V
** spanning meer dan 16V
** luidspreker in kortsluiting
luidsprekers leken me uitgesloten, dus even de spanning meten, aan de batterij 12V,
en aan de versterker 6V

kant batterij 12V, kant versterker 6V, even de zekeringen uitgetrokken en
terug ingestoken en nu overal 12V, versterker gaf blauwe lamp, probleem opgelost, raar . . .
subkes spelen lekker, maar kunnen nog beter volgens mij,
alleen niet zo simpel om die 12 knopjes juist te regelen