Camel's Mini Cooper British Racing Green Nieuwe foto's!
Ja ik ben er bijna zeker van dat alle stickers perfect geplaatst werden in de bmw Garage (Van osch hasselt) heb het nog eens dubbel gecheckt nadat het geblokt dak en de geblokte spiegels geplaatst werden.
Deze waren dus wel degelijk perfect geplaatst, ik blijf erbij dat het een of ander iemand was die de sticker heeft afgetrokken...
Toch vind ik het spijtig, dat sommige mensen zich daarmee bezighouden
Binnekort eens naar de letterschop om zo een opmaat gemaakte sticker te laten maken.
Nieuwe foto's komen eraan
Greetz
CaMel
Deze waren dus wel degelijk perfect geplaatst, ik blijf erbij dat het een of ander iemand was die de sticker heeft afgetrokken...
Toch vind ik het spijtig, dat sommige mensen zich daarmee bezighouden

Binnekort eens naar de letterschop om zo een opmaat gemaakte sticker te laten maken.
Nieuwe foto's komen eraan
Greetz
CaMel
't Is waarschijnlijk volgende da ge wilt proberen, h? :
Da kunt ge gemakkelijk zelf, ttz : kopieer onderstaande links naar uw browser. Rechtsklik op foto.
Kies eigenschappen. Kopieer daar adres (URL). En plak dat lijntje tussen de IMG-tags. Klaar is kees.
Pas wel op, 't gaat hier kennelijk om 12 foto's, dus da zal al rap meer dan ??n pagina in beslag nemen, h? !!!
Zou hierop moeten lijken dan :

Da kunt ge gemakkelijk zelf, ttz : kopieer onderstaande links naar uw browser. Rechtsklik op foto.
Kies eigenschappen. Kopieer daar adres (URL). En plak dat lijntje tussen de IMG-tags. Klaar is kees.
Pas wel op, 't gaat hier kennelijk om 12 foto's, dus da zal al rap meer dan ??n pagina in beslag nemen, h? !!!
Zou hierop moeten lijken dan :
http://img501.imageshack.us/img501/9559/dsc015490dj.jpg tussen de IMG-tags
Zeer lang geleden dat ik nog iets gepost heb op het forum dus zal ik er nu maar effe verandering inbrengen
heb eindelijk nog eens nieuwe foto's getrokken en jawel m'n nieuwe velgskes liggen er ook onder, het zijn er van Hamann.
Ook heb ik de volledige zwarte "kappen" mee laten spuiten, naar mijn mening ook een hele verbetering.

heb eindelijk nog eens nieuwe foto's getrokken en jawel m'n nieuwe velgskes liggen er ook onder, het zijn er van Hamann.
Ook heb ik de volledige zwarte "kappen" mee laten spuiten, naar mijn mening ook een hele verbetering.

Laatst gewijzigd door Camel op Za Aug 19, 2006 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Danyboy schreef:Camel van die velgen lig ik ook al een tijdje wakker, maar wat me een beetje tegenhoud is de 8" breedte en daar dan 215 van banden op. Staan ze niet tefel getrokken op de velg, en heb je geen last van schuren tegen de wielkasten, kan je ook naar de keuring met deze set ?
Danyboy,
Het zijn dus de Hamann velgen 17" x 8" breed, de breedte van deze velgen zijn idd iets breder dan de "normale" velgen, persoonlijk vind ik dat helemaal geen probleem opleveren, de velgen staan juist " iets" buiten de wielkassen ( wat ik persoonlijk een heel mooi vind).
ivm het schuren dat je zei, daar had ik eerst ook m'n twijfels over, toen ik m'n velgen en banden liet opleggen bij m'n plaatstelijke bandenboer zei deze al ofdat ik zeker wist dat de breedte van de velg niet te breed uitkwam op de Mini, gelukkig was dit niet het geval

De firma die mij deze velgen heeft verkocht zei niks over het feit dat ik niet door de keuring zou geraken?
Wat zou er dan mis zijn indien ik niet door de keuring zou geraken?
greetz
Terug naar “Show & Shine - MINI”