ben aan het denken om mijn telenet internet op te zeggen, en over te schakelen op adsl. hierbij dan ook de digitale tv.
iemand ervaringen, idee?n, opmerkingen ?
grtz
overstap van teleslet naar belgacom adsl+digitale tv
Heb geen ervaring met ADSL, zit bij Telenet, maar persoonlijk zou ik nog even wachten tot maart-april.
Dan start namelijk in Vlaanderen de concurrent voor beide bovenvernoemden, nl "TV Vlaanderen".
Ik hoef hier geen reclame te maken, maar hun aanbod lijkt toch ook vrij aantrekkelijk.
400 kanalen voor 8,95? per maand, waaronder al zeker de VRT en VTM.
Wel installatie van de settopbox voor 300?. Stof tot nadenken dus ........
Dan start namelijk in Vlaanderen de concurrent voor beide bovenvernoemden, nl "TV Vlaanderen".
Ik hoef hier geen reclame te maken, maar hun aanbod lijkt toch ook vrij aantrekkelijk.
400 kanalen voor 8,95? per maand, waaronder al zeker de VRT en VTM.
Wel installatie van de settopbox voor 300?. Stof tot nadenken dus ........
ja, das idd correct, maar... tv-vlaanderen rept tot op vandaag nog geen zenders of meer details... dus heb zo mijn twijfels of dat februari 2006 operationeel gaat zijn.
400 zenders klinkt inderdaad wel heel aanlokkelijk. anderzijds vrees ik een beetje dat de gemeente besturen en stedenbouw niet zo happig gaat zijn op de 100.000den extra schotels die als paddestoelen aan de gevels zullen verschijnen.
als ik de som maak, en nu overschakel van telenet naar belgacom (discoveryline, adsl go en digitale tv) betaal ik het eerste jaar maar 3 euro/maand meer dan mijn telenet. (en ik hoef maar 1 jaar klant te blijven, daarna kan ik weer op een andere aanbieding springen)
dan nog te bedenken dat ik mijn integan kan opzeggen wat mij ook 140? euro.
als voordelen heb ik, digitale tv, meer zenders, wifi router, adsl voordelen, minder kosten.
lijkt me ook aantrekkelijk voor ??n jaar, en daarna te bekijken, en eventueel over te schakelen naar iets nieuws/anders.
laat die tv-vlaanderen zich maar eerst bewijzen alvorens ik daar de nodige investeringen (sateliet uitrusting +300euro) voor doe.
anderzijds heb ik wel bedenking bij de omschakeling van 4Mbts naar 0,6Mbts bij het kijken van digitale tv. ik vraag me af of ik dit werkelijk ga merken, en of dit irritant is. aangezien ik nooit ge-adsl't heb, kan ik dat niet inschatten. qua snelheid zit telenet wel goed. de sites openen snel genoeg dus..
anderzijds vind ik dat teleslet zijn anci?n klanten flink in de kou laat staan. je krijgt geen extra'tjes of kortingen als je al langer klant bent.
zelfs als ik hiernaar informeer lijkt men te vinden dat ze klanten genoeg hebben. bij belgacom worden er regelmatig extra's gedaan voor vaste klanten, om deze zo gunstig te blijven stellen.
stof tot nadenken (al moet ik deze week nog beslissen alsk van de acties wil genieten)
400 zenders klinkt inderdaad wel heel aanlokkelijk. anderzijds vrees ik een beetje dat de gemeente besturen en stedenbouw niet zo happig gaat zijn op de 100.000den extra schotels die als paddestoelen aan de gevels zullen verschijnen.
als ik de som maak, en nu overschakel van telenet naar belgacom (discoveryline, adsl go en digitale tv) betaal ik het eerste jaar maar 3 euro/maand meer dan mijn telenet. (en ik hoef maar 1 jaar klant te blijven, daarna kan ik weer op een andere aanbieding springen)
dan nog te bedenken dat ik mijn integan kan opzeggen wat mij ook 140? euro.
als voordelen heb ik, digitale tv, meer zenders, wifi router, adsl voordelen, minder kosten.
lijkt me ook aantrekkelijk voor ??n jaar, en daarna te bekijken, en eventueel over te schakelen naar iets nieuws/anders.
laat die tv-vlaanderen zich maar eerst bewijzen alvorens ik daar de nodige investeringen (sateliet uitrusting +300euro) voor doe.
anderzijds heb ik wel bedenking bij de omschakeling van 4Mbts naar 0,6Mbts bij het kijken van digitale tv. ik vraag me af of ik dit werkelijk ga merken, en of dit irritant is. aangezien ik nooit ge-adsl't heb, kan ik dat niet inschatten. qua snelheid zit telenet wel goed. de sites openen snel genoeg dus..
anderzijds vind ik dat teleslet zijn anci?n klanten flink in de kou laat staan. je krijgt geen extra'tjes of kortingen als je al langer klant bent.
zelfs als ik hiernaar informeer lijkt men te vinden dat ze klanten genoeg hebben. bij belgacom worden er regelmatig extra's gedaan voor vaste klanten, om deze zo gunstig te blijven stellen.
stof tot nadenken (al moet ik deze week nog beslissen alsk van de acties wil genieten)
Da is wel juist, telenet heeft voor haar trouwe, vaste, reeds lang geabonneerde klanten -die tenandere als
levende reclame zorgen voor de huidige klanten- nog nooit iets extra gedaan of een percentje gegeven. Neen,
integendeel, de prijs is met de jaren reeds wa euro's gestegen. Typisch voorbeeld van scheppen en blijven scheppen.
Internet vindt je natuurlijk nergens elders sneller. En dat is dan ook de enige reden van mijn keuze voor telenet.
levende reclame zorgen voor de huidige klanten- nog nooit iets extra gedaan of een percentje gegeven. Neen,
integendeel, de prijs is met de jaren reeds wa euro's gestegen. Typisch voorbeeld van scheppen en blijven scheppen.
Internet vindt je natuurlijk nergens elders sneller. En dat is dan ook de enige reden van mijn keuze voor telenet.
Ben net omgeschakeld van Belgacom naar Telenet.
Om de een of andere reden, had men in de nieuwe woning bij ons 2 aansluitingen ge?nstalleerd, met als gevolg, ook elke maand 2X abonement betalen.
Na dit aangeklaagd te hebben, is er op 14 december deze aansluitingen aan te passen. Gevolg, geen internet meer. Van 14 december tot en met 19 december dagelijks verschillende malen naar Belgacom gebeld. Tot 1.15u aan de telefoon gehangen per gesprek, zonder resultaat. Maandagnamiddag een telefoontje naar Telenet, en dinsdagmiddag reeds aangesloten.
Van Belgacom, die mij herhaalde malen belooft hadden om terug te bellen, heb ik tot op heden nog niets gehoord. Zelfs nog geen reactie op mijn aangetekende schrijven, waarin ik mijn abonement met onmiddelijk ingang opzeg, omdat zij in gebreken bleven.
Om de een of andere reden, had men in de nieuwe woning bij ons 2 aansluitingen ge?nstalleerd, met als gevolg, ook elke maand 2X abonement betalen.
Na dit aangeklaagd te hebben, is er op 14 december deze aansluitingen aan te passen. Gevolg, geen internet meer. Van 14 december tot en met 19 december dagelijks verschillende malen naar Belgacom gebeld. Tot 1.15u aan de telefoon gehangen per gesprek, zonder resultaat. Maandagnamiddag een telefoontje naar Telenet, en dinsdagmiddag reeds aangesloten.
Van Belgacom, die mij herhaalde malen belooft hadden om terug te bellen, heb ik tot op heden nog niets gehoord. Zelfs nog geen reactie op mijn aangetekende schrijven, waarin ik mijn abonement met onmiddelijk ingang opzeg, omdat zij in gebreken bleven.
Terug naar “Totally Off Topic”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten