MINI FOTOSHOOT! - datum 9 april
MINI FOTOSHOOT! - datum 9 april
Hallo, in een andere thread hier hadden we al met een paar MINI-rijders plannen voor een soort van fotoshoot in de haven van antwerpen te organiseren.
ik heb ondertussen al een dertien-tal (!!) geinteresseerde fotografen gevonden die hun dure spiegelreflex toestellen wel eens willen loslaten op onze MINI's.
Leuk voor beide partijen, de fotografen hebben aantal interessante modellen en voor de MINI-rijders is het de kans om hun autootje te laten vastleggen door personen, die zowel het materiaal als de kennis en creativiteit hebben om kwalitatief hoogstaande en originele foto's te bezorgen.
Datum: zondag 9 april 2006
De verzamelplaats is de Metropolis in Antwerpen (omstreeks 13.00u), daar zal wel plaats genoeg zijn.
Deelnemers:
Vondyck
Frank
Stefachino
Voyager
Snans
SScooper
Piewietje
Schumi
Yellow Dino
Saint'04
Varavital
LUV2XLR8
Morty
Conrad
Wally
Sleefje en Arjan
Wazowski
Minibandit
Berthil
Hans
Evi
mini black n'croom
Fred
Grand Cru en Petit Cru
P. De Gast
Domingo & Mujer
Stan
Maaij
Karretje
Kenny G.
Wannes
Nathalie
Jesseman
Sega
Beachboyke69
Tdr
Ida
Smetje
Cooperke
Tazke
Dinky-Toy
MarjolienART
MINIJCW
Eriks
Catje (in een golfke )
Number 19
Gelieve de correcties voor deze lijst door te geven.
ik heb ondertussen al een dertien-tal (!!) geinteresseerde fotografen gevonden die hun dure spiegelreflex toestellen wel eens willen loslaten op onze MINI's.
Leuk voor beide partijen, de fotografen hebben aantal interessante modellen en voor de MINI-rijders is het de kans om hun autootje te laten vastleggen door personen, die zowel het materiaal als de kennis en creativiteit hebben om kwalitatief hoogstaande en originele foto's te bezorgen.
Datum: zondag 9 april 2006
De verzamelplaats is de Metropolis in Antwerpen (omstreeks 13.00u), daar zal wel plaats genoeg zijn.
Deelnemers:
Vondyck
Frank
Stefachino
Voyager
Snans
SScooper
Piewietje
Schumi
Yellow Dino
Saint'04
Varavital
LUV2XLR8
Morty
Conrad
Wally
Sleefje en Arjan
Wazowski
Minibandit
Berthil
Hans
Evi
mini black n'croom
Fred
Grand Cru en Petit Cru
P. De Gast
Domingo & Mujer
Stan
Maaij
Karretje
Kenny G.
Wannes
Nathalie
Jesseman
Sega
Beachboyke69
Tdr
Ida
Smetje
Cooperke
Tazke
Dinky-Toy
MarjolienART
MINIJCW
Eriks
Catje (in een golfke )
Number 19
Gelieve de correcties voor deze lijst door te geven.
Laatst gewijzigd door Vondyck op Za Jan 14, 2006 19:33, 24 keer totaal gewijzigd.
Leuk! Ik heb (helaas) ook pas tijd in februari...
We moeten best wel op voorhand al eens achter leuke plekjes gaan scouten. Ik had er wel enkele in mind voor mijn solo shoot, maar als we met een hele bende MINI's + caravaan BD fotografen gaan opdagen is dat natuurlijk niet meer zo evident
(priv? terrein en van die shit
)
We moeten best wel op voorhand al eens achter leuke plekjes gaan scouten. Ik had er wel enkele in mind voor mijn solo shoot, maar als we met een hele bende MINI's + caravaan BD fotografen gaan opdagen is dat natuurlijk niet meer zo evident

Zie het ook wel zitten, maar dan ook liever einde maart / begin april. Meer kans op mooi weer, en zoals Schumi zegt, de meeste MINI's staan nu op winterschoenen wat minder mooi is. Tegen einde maart worden de winterschoenen weer gewisseld tegen de mooiere zomerschoenen
.
MCC Cool Blue / Checker Board enz...

MCC Cool Blue / Checker Board enz...

- Racing Green
- MINI Master
Op de site van Blade staan ook mooie foto's van een fotoshoot met drie mini's in de haven. Site is veranderd van locatie denk ik ?
Al een tijdje niet meer gehoord trouwens.
Al een tijdje niet meer gehoord trouwens.
Morty schreef:Waarmee dienen we u te helpen VonDyck?
Denk wel dat we een aantal vrijwilligers zullen vinden
ik denk dat ik inderdaad wel wat hulp kan gebruiken, heel vriendelijk dat je zelf aanbiedt

ik denk in eerste instantie al aan het vinden van een geschikte locatie. rekening houdend met: een interessante plek om foto's te nemen (zoals al geopperd bv. tussen containers en kranen etc.), parkeergelegenheid voor de fotografen, plaats genoeg om alle MINI's te zetten,..
en ten tweede aan de praktische regeling van de dag zelf.. hoe de fotoshoot zelf in zijn werk gaat gaan dus (bv. de fotografen opdelen in kleine groepjes en altijd laten doorschuiven naar andere wagens ofzo??)
misschien de mogelijkheid te voorzien om nadien iets te gaan eten ofzo, voor de mensen die van wat verder moeten komen
etc.
ik zal ook eens met 1 vd fotografen bespreken hoe hij het exact allemaal ziet.
voor de rest heeft varavital me net op hoogte gebracht dat maart al vrij druk is: miniacs openingsrit, mini fun run, newminiclub heeft een bezoek aan de MINI fabriek in oxford,..
Morty schreef:Metropolis met enkele eetgelegenheden is vlakbij de haven dus dat mag geen probleem zijn.
Tja ik ben bezig met de MINIACS havenroute, dus ik zal eens uitkijken voor zo'n plaatskes.
thx, zou tof zijn moest je al een locatie vinden. Anders ga ik in februari ofzo met floris als die zin heeft eens eventjes zoeken in de haven.. maar als jij er werkt zal je wellicht beter je weg weten daar en betere plekjes kunnen vinden.
ik zou dit ook zeker mee willen doen, en deze kans ni voorbij late gaan,vidn dit een supper voorstel! ma ik sluit me aan bij de rest ivm met feb ongeveer, omdat men mini zn winterschoenen ook nog aan heeft en dit natuurlijk een heel ander zicht is...
..ik wil ook gerust met iets meehelpen met organisatie ofzo..!..kheb een ( black and white mini) vo degene die da nimeer wisten
omdat er vanboven stond (sscooper black mini ? )hehe...als ik op voorhand ongeveer een datum heb zal ik me wel proberen vrij te maken maar mss is voor de meeste mensen een zondag het beste....al? ik weet ni eh zaterdag kan ook wel een goeie dag zijn, is ma een voorstel eh,ciao sscooper 

- minibandit
- MINI Nutter
Momenteel zitten we dus aan 20 MINI's!
ik vrees een beetje dat ik een limiet op het aantal wagens ga moeten zetten, omdat het qua organisatie waarschijnlijk moeilijk wordt als er teveel auto's zijn. We moeten dus ook nog een locatie vinden, die geschikt is voor knappe foto's te maken ?n om alle MINI's te plaatsen, zonder dat ze in de weg staan om foto's te nemen zonder storende achtergrond elementen (zoals fotografen die een andere mini aan't fotograferen zijn, of slechts een deel van een mini ofzo)
Ik zal deze limiet voorlopig op 25 zetten..en dan hopen dat we een geschikte locatie vinden voor zoveel mini's.... gelukkig zijn het kleine wagentjes Very Happy
die 25 zal ik dan wel aanzien als mensen die effectief komen, 't kan dus zijn dat er bij deze lijst van 20 nog wel mensen afvallen omdat de datum hen niet past ofzo.
ik vrees een beetje dat ik een limiet op het aantal wagens ga moeten zetten, omdat het qua organisatie waarschijnlijk moeilijk wordt als er teveel auto's zijn. We moeten dus ook nog een locatie vinden, die geschikt is voor knappe foto's te maken ?n om alle MINI's te plaatsen, zonder dat ze in de weg staan om foto's te nemen zonder storende achtergrond elementen (zoals fotografen die een andere mini aan't fotograferen zijn, of slechts een deel van een mini ofzo)
Ik zal deze limiet voorlopig op 25 zetten..en dan hopen dat we een geschikte locatie vinden voor zoveel mini's.... gelukkig zijn het kleine wagentjes Very Happy
die 25 zal ik dan wel aanzien als mensen die effectief komen, 't kan dus zijn dat er bij deze lijst van 20 nog wel mensen afvallen omdat de datum hen niet past ofzo.
Terug naar “Berichten Van Meetings”