Als je dus een slijkbruine mini ziet rijden, met een onderlaagje van BRG, thats me

Gisteren nog gewassen, en vandaag al niets meer van te zien

grand_cru schreef:Evi schreef:grand_cru schreef:ppp356 schreef:Dat zijn die 25% die hier zitten
LOL ppp356
Klopt volledig, want die 75% vrouwen vlammen enkel rond en interesseren zich verder geen r**t in Mini fora.
En dat is dan nog een vaststelling en mijn "statement" heeft verder niets te maken met discriminatie of minachting van de vrouw, juffrouw of dame.
Eum... Dan zal ik mezelf maar beschouwen als de uitzondering die de regel bevestigt zeker?
Zoals ik al eerder zei Evi: is een algemene waarneming dus a.u.b. niet persoonlijk te nemen door de dames of heren op het forum
grand_cru schreef:Dangixxer schreef:vandaag in Berchem naast flashy blauwe mini gestaan:
-aero kit
-mini2.be sticker
-gumball sticker
-vrouw en kind
-maar vooral nen helen enthousiaste bestuurder![]()
rarara
Even raden, euh euh![]()
't Was toch nooit de Italian Job van YD aka WB uit B bij A'pen zeker
Wally schreef:Voor 't eerst (buiten de MCC van snans op de herfstrit) nen MCC Hot Orange (zelfde als den onze)
gezien. En dat op 1 minuutje van ons deur, rechtover de Fortis in Haaltert.
fred schreef:Hier in ingelmunster rijdt er een heel geile mini rond, zilver met volledig gelakte aero kit, velgen die verdacht veel op BBS'en lijken en een andere uitlaat (remus of lazer denk ik), interieur overtrokken in leder (twee kleuren) ...
Terug naar “General MINI Talk”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten