Heykes iedereen .
Ff off topic : iedereen een heel gelukkig nieuwjaar alvast nog want is ff geleden tot ik hier op ben geweest .
Maar waar het over gaat :
Weet iemand waar ik een koffer klep kan vinden ?
Ik zou totaal niet weten waar ik dat vind .
Alvast merci voor de tips .
Groetjes kusjes
Miss Mini .
koffer klep
'k Weet nie of ik u hiermee verder help, maar onze Mini One (perde-total verklaart door een ongeval) werd achtergelaten bij Romein NV te Aalst.
Deze werd ondertussen reeds opgehaald door ??n of ander firma. Misschien kan je via hen effe vragen waar die wagen heen is gegaan,
dan kan je daar eventueel de kofferklep van recupereren. Als ik mij goed kan herrinneren was deze nog in goede staat. You can give it a try.
Deze werd ondertussen reeds opgehaald door ??n of ander firma. Misschien kan je via hen effe vragen waar die wagen heen is gegaan,
dan kan je daar eventueel de kofferklep van recupereren. Als ik mij goed kan herrinneren was deze nog in goede staat. You can give it a try.
ge kunt eens gaan horen in Overpelt bij Autocenter Simons.
Dit doen niks anders dan afbraak van bmw en mini.
www.bmw-onderdelen.be
Dit doen niks anders dan afbraak van bmw en mini.
www.bmw-onderdelen.be
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Heykes .
Ik heb niks aan gevangen met de mini, koffer is nog schoon heel, maar
ik heb weer iets in m'n kop en ik wil dat zo hebben dus ja daarmee opzoek naar koffer klep ( ik ga niet zegegn wat ik in mn kopke heb zult ge wel allemaal zien ) .
Morty ik heb al paar keer gemaild naar Simons maar daar hoort ge totaal niks ( ik kan moeilijk belen omdat ik de hele dag werk tot 18uur )
Groetjes kusjes
Miss mini
edit by snans: tekst leesbaar vertaald
Ik heb niks aan gevangen met de mini, koffer is nog schoon heel, maar
ik heb weer iets in m'n kop en ik wil dat zo hebben dus ja daarmee opzoek naar koffer klep ( ik ga niet zegegn wat ik in mn kopke heb zult ge wel allemaal zien ) .
Morty ik heb al paar keer gemaild naar Simons maar daar hoort ge totaal niks ( ik kan moeilijk belen omdat ik de hele dag werk tot 18uur )
Groetjes kusjes
Miss mini
edit by snans: tekst leesbaar vertaald
- magic mushroom
- MINI Regular