Aankoop Mini One D Park Lane! Korting?
Aankoop Mini One D Park Lane! Korting?
Hallo , wij zijn van plan een Mini One D Park Lane aan te kopen, wat zijn jullie ondervindingen met Jorssen Schoten? En hoeveel korting hebben jullie gekregen? Ben vandaag een One D gaan huren om te proberen, is de 1 ste maal dat ik reed met mini en ik moet zeggen het viel echt super mee!
ga best langs de Antwerpstore, in centrum antwerpen. Lange gasthuisstraat ofzoiets. nummer 8
vraag daar naar Jeroen, en doe hem gelijk de groeten
tis inderdaad de moment om een mini te kopen. je kan kiezen tussen 2 jaar extra garantie, of 500 euro aan accesoires.
grtz
Benny
(het zijn daar trouwens ook opendeurdagen, dus ook open op zondag)
vraag daar naar Jeroen, en doe hem gelijk de groeten

tis inderdaad de moment om een mini te kopen. je kan kiezen tussen 2 jaar extra garantie, of 500 euro aan accesoires.
grtz
Benny
(het zijn daar trouwens ook opendeurdagen, dus ook open op zondag)
Hoi,
Sorry misschien OT maar:
Zijn de winkels dan ook open? willen een dagje antwerpen doen en hoeft dan niet perse morgen
Sorry misschien OT maar:
Zijn de winkels dan ook open? willen een dagje antwerpen doen en hoeft dan niet perse morgen

het zijn daar trouwens ook opendeurdagen, dus ook open op zondag)
Laatst gewijzigd door Ida op Vr Jan 13, 2006 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
als je op mini.be configuratie doet van One D en Cooper Park Lane dan komt die met een verschil van 50 euro uit ? klopt dit niet?
Jan
Nog een vraagje aan jou!
Ze zeiden me in de garages dat omdat nu met het autosalon de Park Lane klantenvoordeel -2.719euro is en daarvoor was dit minder! daarom zeggen ze daar dat ze nu minder % korting zouden kunnen geven kan dat?
Of moet ik ook 5 % eisen?
Nu zit ik eigenlijk met die 300 euro aan een 4% ? niet?
Mini one D kort excl. BTW 14.297,52
Park Lane 5.900,83
- Klantenvoordeel PL - 2.719,01
Korting - 300,00
Totaal +/- 20.800 euro
Daarbij wil ik nog wel zonnewerend glas achteraan en grijs dak en striping in het grijs daarvoor rekenen ze in Schoten 827 euro ex. BTW
Vinden jullie dit een goede prijs of moet ik meer onderhandelen?
bedankt en groetjes
Een te poppelen nieuwe toekomstige mini bezitster
Jan
Nog een vraagje aan jou!
Ze zeiden me in de garages dat omdat nu met het autosalon de Park Lane klantenvoordeel -2.719euro is en daarvoor was dit minder! daarom zeggen ze daar dat ze nu minder % korting zouden kunnen geven kan dat?
Of moet ik ook 5 % eisen?
Nu zit ik eigenlijk met die 300 euro aan een 4% ? niet?
Mini one D kort excl. BTW 14.297,52
Park Lane 5.900,83
- Klantenvoordeel PL - 2.719,01
Korting - 300,00
Totaal +/- 20.800 euro
Daarbij wil ik nog wel zonnewerend glas achteraan en grijs dak en striping in het grijs daarvoor rekenen ze in Schoten 827 euro ex. BTW
Vinden jullie dit een goede prijs of moet ik meer onderhandelen?
bedankt en groetjes
Een te poppelen nieuwe toekomstige mini bezitster
wazowski schreef:grand_cru schreef:E?n grote tip: NIET OPGEVEN en gaan voor 5%.
5% is niet abnormaal veel hoor. Dat is zelfs bij verschillende dealers de standaardkorting. Als je meer krijgt dan 5%, dan ben je pas een goede onderhandelaar
OK Bart, MINIMUM 5% dan. Bij mij was het ook wel meer, maar voor ? 500 of wat extra opties ben ik minder te vinden (kosten de verkoper niet de aangeduide bruto prijs)

Cadeautje in natura heb ik ook zo gekregen bij aankoop

5% is idd standaard.
daarnaast vind ik 2 jaar extra garantie een hele mooie gift... er gaat nogal wat stuk, en de prijzen zijn niet mis
daarnaast kan je best nog meer korting bedingen door opties of lifestyle. korting op de prijs ga je niet direct meer dan 5% krijgen vrees ik.
maar inderdaad, de aanhouder wint.
je kan ook voor een showroommodel gaan, waar men sneller geneigt zal zijn om "er vanaf te geraken" aangezien stock heel duur is voor een dealer
btw. aub ook ff in een andere vestiging horen. pin u niet vast op ??n vestiging. daarnaast is het mini hart voor antwerpen de antwerpstore, die eigenlijk HET verkooppunt zijn voor provincie antwerpen. dan kan je je wagen nog laten afleveren bij welke dealer je wil.
daarnaast vind ik 2 jaar extra garantie een hele mooie gift... er gaat nogal wat stuk, en de prijzen zijn niet mis

daarnaast kan je best nog meer korting bedingen door opties of lifestyle. korting op de prijs ga je niet direct meer dan 5% krijgen vrees ik.
maar inderdaad, de aanhouder wint.
je kan ook voor een showroommodel gaan, waar men sneller geneigt zal zijn om "er vanaf te geraken" aangezien stock heel duur is voor een dealer
btw. aub ook ff in een andere vestiging horen. pin u niet vast op ??n vestiging. daarnaast is het mini hart voor antwerpen de antwerpstore, die eigenlijk HET verkooppunt zijn voor provincie antwerpen. dan kan je je wagen nog laten afleveren bij welke dealer je wil.
ik heb ook een bestelling geplaatst, en ook de vraag gekregen of ik de 2 jaar extra waarborg wou, ofwel 500? opties... Wat zouden jullie nemen???Die waarborg , gaat die dan ook door als je hem voortverkoopt? Want dan is dat ook weer een sterk punt op dat moment, en met het nieuwe model in het vooruitzicht zou ik hem misschien zelf geen 4 jaar houden.
Terug naar “General MINI Talk”