onderdelen cooper 2002
- magic mushroom
- MINI Regular
onderdelen cooper 2002
ja mensen ik heb hier over het laatst een accident gehad en mij een andere cooper gekocht.
nu zit ik hier wel nog met een hele hoop aan stukken, heb het accident namelijk volledig ontmanteld om zo de stukken te kunnen verkopen en misschien nog een beetje geld terug te winnen he.
nu ik heb allerlei van zowel mechanic als carosserie, ook nog stukken van het interieur buiten de leren zetels deze zen namelijk al verkocht.
moest je dus iets zoeken alwast is het, het kleinste en meest onozel stukske dan kan ik misschien wel helpen he mannen.
alvast bedankt
nu zit ik hier wel nog met een hele hoop aan stukken, heb het accident namelijk volledig ontmanteld om zo de stukken te kunnen verkopen en misschien nog een beetje geld terug te winnen he.
nu ik heb allerlei van zowel mechanic als carosserie, ook nog stukken van het interieur buiten de leren zetels deze zen namelijk al verkocht.
moest je dus iets zoeken alwast is het, het kleinste en meest onozel stukske dan kan ik misschien wel helpen he mannen.
alvast bedankt
Laatst gewijzigd door magic mushroom op Za Feb 04, 2006 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
- magic mushroom
- MINI Regular
der stonden 5 spaaks 16" onder met runflats maar spijtig genoeg hebben de crash niet overleeft.
ben zijdelings gegaan tegen kleine paaltjes da ni hoger komen dan de deurstijlen over de ganse lengte van de wagen en dus zen die in stukken van ??n en de andere kant zwaar beschadigt van over de borduur te gaan.
ben zijdelings gegaan tegen kleine paaltjes da ni hoger komen dan de deurstijlen over de ganse lengte van de wagen en dus zen die in stukken van ??n en de andere kant zwaar beschadigt van over de borduur te gaan.

- magic mushroom
- MINI Regular
- magic mushroom
- MINI Regular
- magic mushroom
- MINI Regular
het is bijna onmogelijk om van al die stukken een foto te nemen he dit zijn er veel te veel. het schassis is al afgevoerd he dus alles ligt los op de zolder boven de garage.
gewoon als iemand iets nodig heeft moet je het maar vragen en dan is er misschien wel een kans dat ik dit heb liggen.
gewoon als iemand iets nodig heeft moet je het maar vragen en dan is er misschien wel een kans dat ik dit heb liggen.
snans schreef:post mss eens een foto ?
- minibandit
- MINI Nutter
- magic mushroom
- MINI Regular
stak een gewone benzineklep op de wagen die ik nog heb maar het moest de dop zijn van een S zeker he
en ja de spoiler steekt nu op de andere mini he.
het is de dakspoiler van ms design, zeer hoge kwaliteit geen polyester moest je intresse hebben ik kan der toch wel goedkoper aangeraken als in de meeste winkels.
nu heb ik toch al een paar vragen gehad zoals heb je toevallig de verstralers, cooper S dop, k&n kit, spioler enzo van die dingen.
Ge moet nu eerlijk toegeven da het redelijk dom zou zijn van mij als ik die dingen zou wegdoen in de plaats van ze over te zetten op mijn andere

en ja de spoiler steekt nu op de andere mini he.
het is de dakspoiler van ms design, zeer hoge kwaliteit geen polyester moest je intresse hebben ik kan der toch wel goedkoper aangeraken als in de meeste winkels.
nu heb ik toch al een paar vragen gehad zoals heb je toevallig de verstralers, cooper S dop, k&n kit, spioler enzo van die dingen.
Ge moet nu eerlijk toegeven da het redelijk dom zou zijn van mij als ik die dingen zou wegdoen in de plaats van ze over te zetten op mijn andere

- magic mushroom
- MINI Regular
ja dervan heb ik wel enkele foto's ja
http://users.pandora.be/magic_mushroom/
http://users.pandora.be/magic_mushroom/
snans schreef:ha, nee, bedoelde eigenlijk van het wrak zelf
- minibandit
- MINI Nutter
magic mushroom schreef:nu heb ik toch al een paar vragen gehad zoals heb je toevallig de verstralers, cooper S dop, k&n kit, spioler enzo van die dingen.
post dan mss eens een lijstje van wat je wel hebt liggen...

(aangezien foto'kes niet praktisch lijken...

grtz boefje
btw nice Husqi, mooi speelgoed...
- magic mushroom
- MINI Regular
- magic mushroom
- MINI Regular
sscooper schreef:amai als ik die pics zie hoop ik echt dat het nooit bij de mijne zal overkomen...je was toch in je recht eh?heb je het alarmsysteem nog liggen van de zwarte mini? en eventueel de airco?ciao
neen ik heb dit zonder betrokkenen kunnen flikken

ja ik heb alles nog van de elektronica he dus dat zal der ergens wel tussen liggen natuurlijk.
De airco heb al een tijdje geleden kunen verkopen sorry.