Merci jongens.
Maar in elke geval moet ik toch binnen kort naar de garage.
We rijden trouwens ook nog met een Bmw. Dus zal ik meteen mijne mini daar in binnen doen voor een algemeen nazicht.
Ze kennen ons daar al een klein beetje.
motor geluid
varavital schreef:...Alle MINI's werken met een electrisch aangedreven pomp voor de servo van het stuur...
Alle benzine versies, de One D werkt met de hydraulische pomp van Toyota. Was een teer punt. In 2003 (modeljaar 2004) is het systeem aangepast, samen met de kabelboom die rond de stuurstang loopt (ook een teer puntje - plots kon alle boordelectronica uitvallen).
Sindsdien zijn er geen problemen meer bekend.
Terugroepactie is er niet geweest, wel vlotte omruil/herstelling onder waarborg van deze problemen.
W
vandaag naar de garage geweest voor het ongewone geluid dat ik hoorde.
het geluid zou niet afkomstig zijn van de motor maar van de banden, waarschijnlijk te lang op een te lage bandenspanning gereden en dat geeft dat vreemde lawaai.
ik ga blij zijn dat de rft's versleten zijn en ik weer gewone banden kan leggen want het is altijd iets mee die snertbanden.
het geluid zou niet afkomstig zijn van de motor maar van de banden, waarschijnlijk te lang op een te lage bandenspanning gereden en dat geeft dat vreemde lawaai.
ik ga blij zijn dat de rft's versleten zijn en ik weer gewone banden kan leggen want het is altijd iets mee die snertbanden.
- MissCooper
- MINI2 - Newbie
Terug naar “Problemen en fouten”