MINI TOP COVER - verzekering voor uw MINI

Leuke site gevonden? Handelaar in spullen gevonden?
Laat het weten.
Morty
Founder

MINI TOP COVER - verzekering voor uw MINI

Berichtdoor Morty » Ma Jan 23, 2006 13:05

Blijkbaar bestaat er in Belgi? een verzekering voor de MINI.

Meer info op : www.minitopcover.be

Ik citeer vanop de site :
MINI Top Cover werd gecre?erd om je MINI in dezelfde stijl te beschermen: met een exclusief MINI verzekeringsprogramma. Een programma waarbij je over de hele lijn wint: geld, tijd en transparantie.

Beachboyke69
MINI Freak

Berichtdoor Beachboyke69 » Do Feb 09, 2006 18:22

volgens mij een heeeeel dure lol waar je de merknaam "mini" betaald !
:(

braxx
MINI Freak

Berichtdoor braxx » Wo Apr 12, 2006 21:52

heb eens een offertje aangevraagd en wat bleek?
een 200? goedkoper per jaar voor een omnium dan m'n huidige verzekering bij mercator...

grts

Jaajke
MINI Freak

Berichtdoor Jaajke » Do Apr 13, 2006 8:38

Ik heb nog geen verzekering,aangezien mijn MINI er pas in juli is, maar ik had de verzekering op voorhand al eens laten berekenen.

Nu heb ik ook een online berekening gedaan bij deze site, en ik kom idd ook een kleine 300 euro zelfs goedkoper uit.

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Do Apr 13, 2006 14:13

eens berekend en het scheelt nog redelijk veel toch.
betaal nu bij ethias 1160 euro met halve omnium en bij deze verzekering zou het op een 770 euro komen met halve omnium.
toch eens over denken tegen dat mijn verzekering vervalt in juli...

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Apr 13, 2006 18:06

Bij komt het ook goedkoper uit MAAR ik heb dan wel geen volledige omnium zoals ik hem nu heb.
Je moet een keuze maken tussen Maxi en Boost verzekering en ik heb beide polissen lopen bij AXA.
Dus ja op het eerste zicht is het goedkoper maar je moet toch opletten met brand,natuurschade en glasbreuk.

Ik betaal nu bij AXA 400? meer maar heb wel de service van een verzekeringsagent die moet ook betaald worden.Ik vrees dat als je met deze polis van Topcover een ongeval meemaakt dat je net zoals bij Ethias (omob) voor alles zelf moet lopen en bellen met als gevaar dat wanneer je ook maar het minste verkeerd doet niks van je geld ziet.
Dus ik betaal met plezier 400? meer en ik hoef niks te doen enkel ongevalformulier binnen smijten en rustig achterover afwachten.
Zelfs bij erkende carrosierbedrijven moet ik nog geen formulier afgeven daar kan de wagen direkt gemaakt worden.

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Do Apr 13, 2006 18:15

ik heb bij mijn vorige auto, opel astra gelijkaardige verzekering gehad rechtstreeks bij opel.
inderdaad iets goedkoper, maar je verliest op andere vlakken
(brandverzekering, familiale verzekering, moto verzekering)
tevens heb je ook geen "service"

sterker nog, na 1x sterretje in raam te hebben gehad op mijn voorruit waar ik uiteraard totaal niets aan kon doen, heb ik een tussentijdse verhoging (indexatie) van de polis gehad van maarliefst 10%
het was te aanvaarden of op te stappen, en ik heb natuurlijk dat laatste gedaan.
(sterretje is dan nog gerepareerd, ook al was het knal in het gezichtsveld en had men eigenlijk nieuwe voorruit moeten steken)

ik neem nooit nog een verzekering bij automerk.
als ik nu al mijn verzekeringen optel, dan kom ik qua prijs ongeveer gelijk uit want krijg nu extra korting moto enzo, en ik ben VEEL beter verzekerd.

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Do Apr 13, 2006 19:41

snans schreef: want krijg nu extra korting moto enzo, en ik ben VEEL beter verzekerd.

Hedde gij ne moto :shock:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Do Apr 13, 2006 19:53

snans schreef:sterker nog, na 1x sterretje in raam te hebben gehad op mijn voorruit waar ik uiteraard totaal niets aan kon doen, heb ik een tussentijdse verhoging (indexatie) van de polis gehad van maarliefst 10%
het was te aanvaarden of op te stappen, en ik heb natuurlijk dat laatste gedaan.
(sterretje is dan nog gerepareerd, ook al was het knal in het gezichtsveld en had men eigenlijk nieuwe voorruit moeten steken)

Amai, en dat voor een sterretje :shock:
Vorige week sterretje laten herstellen door Carglass. Zij controleerden direct de polis (telefonisch!) en zeiden dat ze de factuur direct naar Axa zouden opsturen. Resultaat: geen rotte ? betaald en geen gezaag of geloop.

Nee, ik zweer ook bij een verzekering bij een "serieuze" maatschappij via een bekende makelaar :wink:

Yoeri
MINI-aholic

Berichtdoor Yoeri » Do Apr 13, 2006 20:38

YELLOW_DINO schreef:Bij komt het ook goedkoper uit MAAR ik heb dan wel geen volledige omnium zoals ik hem nu heb.
Je moet een keuze maken tussen Maxi en Boost verzekering en ik heb beide polissen lopen bij AXA.
Dus ja op het eerste zicht is het goedkoper maar je moet toch opletten met brand,natuurschade en glasbreuk.

Ik betaal nu bij AXA 400? meer maar heb wel de service van een verzekeringsagent die moet ook betaald worden.Ik vrees dat als je met deze polis van Topcover een ongeval meemaakt dat je net zoals bij Ethias (omob) voor alles zelf moet lopen en bellen met als gevaar dat wanneer je ook maar het minste verkeerd doet niks van je geld ziet.
Dus ik betaal met plezier 400? meer en ik hoef niks te doen enkel ongevalformulier binnen smijten en rustig achterover afwachten.
Zelfs bij erkende carrosierbedrijven moet ik nog geen formulier afgeven daar kan de wagen direkt gemaakt worden.

ik heb ethias en voor mijn ongeval, noch voor glasbreuk heb ik moeten rondlopen en bellen.
Enkel binnenbrengen en alles werd geregeld :)

Hoe het bij deze zit weet ik natuurlijk niet.

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Apr 13, 2006 20:42

Yoeri schreef:
YELLOW_DINO schreef:Bij komt het ook goedkoper uit MAAR ik heb dan wel geen volledige omnium zoals ik hem nu heb.

ik heb ethias en voor mijn ongeval, noch voor glasbreuk heb ik moeten rondlopen en bellen.
Enkel binnenbrengen en alles werd geregeld :)

Hoe het bij deze zit weet ik natuurlijk niet.

Des te beter voor u maar ik heb al andere gevallen gekend van vrienden dus niet van horen zeggen.

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Apr 13, 2006 20:44

grand_cru schreef:Nee, ik zweer ook bij een verzekering bij een "serieuze" maatschappij via een bekende makelaar :wink:

Same here 8)

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Do Apr 13, 2006 20:47

zit nu bij ethias en heb zeker geen klagen.
voor nieuwjaar was mijn ruit gebarsten, direct bij carglass gereden en zij regelden alles rechtstreeks bij ethias. geen euro moeten bovenhalen.
deze week is carglass geweest om een ster uit mijn ruit te halen en ook weer alles rechtstreeks geregeld.
in de tijd mee mijne clio iemand op mijn auto gereden, ben bij nen carrosier geweest en ook weer geen euro boven moeten halen.
vind het juist schandalig duur die verzekeringen

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Do Apr 13, 2006 21:39

Goedkoop is daarom niet beter hoor.
Ik zit bij de KBC met een kei van een makelaar.
Bij ons recent ongeval (perte total) hebben wij geen enkele meter moeten rondlopen, niet voor de papieren,
niet voor ne tijdelijke vervangwagen, zelfs niet voor 't voorschot op de nieuwe wagen .... Hebben aan het
geheel geen enkele euro moeten betalen, zelfs niet voorschieten. Om dan nog te zwijgen van de vele briefwisseling
voor dokters, fedpol en AO. Werd allemaal gedaan door de makelaar.
En ja, het kost iets meer, maar van de rompslomp waren we wel verlost.

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Wo Apr 19, 2006 17:01

site is niet meer bereikbaar...
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Kiwzabner

Berichtdoor Kiwzabner » Zo Sep 03, 2006 22:31

Where you get it???

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Sep 03, 2006 23:02

Kiwzabner schreef:Where you get it???

where you get what...??? :shock:

Terug naar “MINI Op Het Internet”