mijn excuses dat het hier rond zo stil is geweest.
ik heb heel de maand januari met exames gezeten en eergisteren moest ik mijn eindwerk afhandelen, bijgevolg dus absoluut geen tijd gehad voor andere dingen. (ik had het hier trouwens gezegd dat ik geen tijd ging hebben voor deze zaken).
stand van zaken:
- 9 april is de datum met de meeste voorkeurstemmen
- ik heb een 15-tal geinteresseerde fotografen.
- ik heb een 30-tal geinteresseerde MINI's
maar
- ik heb GEEN locatie.
bij deze wil ik dan nog eens oproep dan naar jullie om op zoek te gaan naar een locatie, ikzelf heb het echt ontzettend druk en kan dus niet zomaar eventjes een halve dag uittrekken om opzoek te gaan naar een locatie. Verschillende mensen hebben aangeboden om te zoeken naar een locatie, maar daar heb ik nog niks van vernomen.
nog eventjes herhalen, de voorkeur voor een locatie gaat wat mij betreft uit naar:
- een plaats waar een 25 ? 30 tal mini's kunnen staan, zonder dat ze te dicht bij elkaar staan (kwestie van de compositie van de foto's niet te verstoren)
- een plaats die liefst een beetje fotogeniek is (haven, oude fabriek, weetikveel)
- liefst omgeving antwerpen (vele vd ingeschreven mini's en vele fotografen en ikzelf wonen niet ver van antwerpen) maar moest het nu elders zijn, geen probleem.
- parkeer gelegenheid voor de fotografen
ik reken dus een beetje op jullie steun want zelf heb ik het ontzettend druk en ik vrees dus dat ik niet tijdig een geschikte locatie ga vinden. (Ik ben nu letterlijk dag en nacht bezig aan het afronden van een marktonderzoek in opdracht van een multinational, waar ik al 5 maanden aan bezig ben en vermits ik met een deadline zit niet zomaar opzij kan schuiven)
mensen die iets te melden hebben of iets te vragen hebben kunnen mij contacteren via PM of een mailtje sturen naar
buu@onecabrio.be