krassen op voorruit
- 2be_is2mini
- MINI2 - Newbie
krassen op voorruit
Vorige week wil ik vertrekken met mijn MC'tje, en ligt er een dikke pel ijs op mijn voorruit (jaja , 't is nogal ne winter geweest dit jaar). Mijn krabbertje was natuurlijk niet te vinden, en de ruitensproeier leeg. Nu lag er toevallig een plankje triplex in de koffer, en daarmee heb ik mijn voorruit "ontijst" (idd stom achteraf bekeken). Blijkt nu dat ik lelijke krassen op mijn ruit gemaakt heb, die bij tegenlicht nogal duidelijk opvallen. Iemand een tip hoe ik die eruit krijg ?? 

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- Dave C
- MINI Master
je kan je ruit laten polijsten
heb er iets van gelezen, wacht...,
hier in ne link
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=599
weet niet of het bij je helpt
maar laat het je maar weten h?
denk dat je er hier in belgie bij carglass voor terecht kan..
ik heb nog een snelbouwsteen in menne koffer (van m'n golfke h?) liggen voor als het
echt heel hard vriest

hier in ne link
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=599
weet niet of het bij je helpt

denk dat je er hier in belgie bij carglass voor terecht kan..
ik heb nog een snelbouwsteen in menne koffer (van m'n golfke h?) liggen voor als het
echt heel hard vriest

- minibandit
- MINI Nutter
ik heb ooit, toen ik nog garagist was, nog eens een voorruit behandeld die met totaal versleten ruitenwissers had gereden. was met een soort zeer fijn maar vettig poeder , met poliermachine erop en resultaat was behoorlijk. poeder had ik gehaald bij novus autoglas clinic.
als het natuurlijk echt diepe krassen zijn zal dat niks uithalen
anders omnium aanspreken
als het natuurlijk echt diepe krassen zijn zal dat niks uithalen

anders omnium aanspreken
- minidriver25
- MINI2 - Newbie
Gisteren ook een steen gevangen van een vrachtwegen die uit de andere richting kwam...resultaat mooi sterretje in vooruit, in gezichtsveld.
Dus vandaag gebeld naar verzekering, antwoord je krijgt een nieuwe vooruit en ik moet er niks voor betalen (eindelijk nog eens goed dat ik een dure omnium verzekering heb).
Dan maar gebeld naar garaga om te weten hoe en wat. Geen probleem vertelden ze me...ik moet een wel nog wachten tot 11 april
. Ik ben wel verschoten van de prijs 530? excl btw (wel geplaats en zo, en door prof garage gedaan).
Dus vandaag gebeld naar verzekering, antwoord je krijgt een nieuwe vooruit en ik moet er niks voor betalen (eindelijk nog eens goed dat ik een dure omnium verzekering heb).
Dan maar gebeld naar garaga om te weten hoe en wat. Geen probleem vertelden ze me...ik moet een wel nog wachten tot 11 april

- Dave C
- MINI Master
Dimitri82 schreef:zie maar uit wat ge zegt want ik werk in de verzekeringen!
YELLOW_DINO schreef:Passeert anders is langs mij.Ik heb zo'n noodhamertje uit de trams en bussen liggen.Z???????????r efficient hoor,heb het zelf ook al ''moeten gebruiken'' voor een andere voorruit te verkrijgen.
da zijn de grootste foefelaars

Terug naar “Problemen en fouten”