stuur pelt af

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Apr 02, 2006 20:51

Vandaag een triestige ontdekking gedaan. Stuur begint af te pellen na 2.5 jaar en 29000 km. Mini is dus uit garantie. Ik vind dit niet kunnen daar ik al bijbetaalde voor een leder stuur, ge moet is zien hoe flinterdun dat leerlaagje is. Mijn vw bora van 5 jaar is nog niet eens aan't afpellen, zal dit eerdaags eens gaan laten zien bij men dealer. :(

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Do Apr 06, 2006 21:15

Vandaag telefoon gekregen van garage, krijg een nieuw stuur in garantie, moet enkel ongeveer 20 euro betalen voor het plaatsen. Ben tevreden over de snelle service mar hoop maar dat ik bij 2 a 3 jaar weer niet hetzelfde voor heb.

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Apr 23, 2006 19:59

Nieuw stuur is vrijdag onder garantie geplaats en dus opgelost.

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Ma Apr 24, 2006 0:23

vervangen buiten garantie? dan ga ik da ook wel eens vragen bij mijn garage, er hangt geen leer meer aan mijn stuur, volledig afgepeld.
plus een deukje in het stuur maar dat is van er eens mijn vuist in te zetten :oops:

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Di Mei 09, 2006 20:45

Smetje hoe zit het met je stuur, al een nieuw of nog niet binnen geweest?

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Wo Mei 10, 2006 17:29

nog niet binnengestoken, zal zijn als ik binnen ga voor onderhoud volgende maand.

patty
MINI2 - Newbie

Berichtdoor patty » Do Mei 25, 2006 23:22

mijn stuur pelde ook af na twee jaar, ben gaan reclameren. Heb nog een nieuw stuur gekregen in garantie maar moest wel nog de werkuren betalen. Heb dan maar direct gekozen voor een nieuw sportstuur, met opleg natuurlijk. en nu we toch bezig waren, direct ook een spoiler en strepen op de capeau laten zetten.

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Vr Mei 26, 2006 20:58

De werkuren heb ik ook wel moeten betalen, ik geloof 20 euro maar weet het niet meer goed vanbuiten.

kurtn
MINI Fan

Berichtdoor kurtn » Di Sep 26, 2006 19:34

Ongelofelijk! :D na 6 maand eindelijk nieuws ivm mijn stuur. Het wordt vervangen onder garantie! Blijkt dat de technisch inspecteur zo lang in de lappenmand lag en er niet direct een vervanger was :^o Eigenlijk is het nog altijd niet goedgekeurd, maar mijn garage wil kennelijk een geste doen :o

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Dec 15, 2007 12:36

Mijn stuur begint ook af te pellen, ineens es zien voor een cooper S stuurwiel :grin:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Do Dec 27, 2007 13:11

Het wordt dus terug een standaard stuurwiel, wel netjes in garantie vervangen dus ik mag niet klagen. Maar een S stuurwiel was wel leuk geweest, naar het schijnt vervangt bmw enkel de originele setup onder garantie. Ik had een voorstel gedaan om de meerprijs bovenop te leggen maar dat wou niet lukken. Ah, wie niet waagt niet wint?

Terug naar “Problemen en fouten”