accidentje
accidentje
Op het einde van de fotoshoot van vandaag, heb ik met mijn mini uitgeslipt op de kasseien en zo de borduur geraakt met mijn achterwiel. Nu staat mijn wiel scheef en is mijn velg kapot. De mini is nu opgetakeld door mini assistant (touring), en ik ben naar huis gekomen met een vervangwagen. Morgen wordt die naar de garage gevoerd in Tielt.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken die dan is blijven wachten bij mij, was een grote steun.
Morgen zal ik wss weten wat er allemaal mankeert, pluspuntje ik heb een volledige omnium...
Ik wil nogmaals iedereen bedanken die dan is blijven wachten bij mij, was een grote steun.
Morgen zal ik wss weten wat er allemaal mankeert, pluspuntje ik heb een volledige omnium...
fred maatje ik hoop echt dat alles weer terug goe komt met de mini zene...gelukkig ben jij er ongedeerd uitgekomen want toen ik het accidentje zag gebeuren dacht ik oei oei...
en dat blijven wachten dat was echt heel graag gedaan hoor
...veel sterkte! en laat weten hoe het zit eh met de expert enzo...greets sscooper

Veel sterkte Fred nogmaals en ja zoals anderen zeggen gelukkig mss dat het enkel blikschade is en dat er geen gewonden zijn gevallen.Voor het zelfde geld schiet je over de borduur recht in de armen van die fotograven en dan heb je pas shit.
Dat blijven wachten vond ik maar normaal ''samen uit,samen thuis''.
En nu maar hopen dat het allemaal sbel in orde komt.En hoe nemen ze het thuis op,toch niet al te erg mag ik hopen.
Dat blijven wachten vond ik maar normaal ''samen uit,samen thuis''.
En nu maar hopen dat het allemaal sbel in orde komt.En hoe nemen ze het thuis op,toch niet al te erg mag ik hopen.
- Beachboyke69
- MINI Freak
- mini black n'croom
- MINI Freak
- minibandit
- MINI Nutter
Ik stond er bij en ik keer er naar.
De slag die dat achterwiel kreeg zag er niet gezond uit.
Ze zullen in de garage wel een beetje "tender love and care" toepassen zodat de mini in geen tijd weer op de baan kan.
Wachten bij een gevallen kameraad is toch wel het minste, en indien nodig hadden we er ook wel voor gezorgd dat je thuis geraakte.
In elk geval nog veel sterkte en tot een volgende meet.

Ze zullen in de garage wel een beetje "tender love and care" toepassen zodat de mini in geen tijd weer op de baan kan.
Wachten bij een gevallen kameraad is toch wel het minste, en indien nodig hadden we er ook wel voor gezorgd dat je thuis geraakte.
In elk geval nog veel sterkte en tot een volgende meet.
- Dave C
- MINI Master
was toen ook net vertrokken, maarja dat zien of niet maakt niet uit...
het belangrijkste is dat je zelf ongedeerd bent, gelukkig maar.., want zo te lezen was het een redelijke smak
je mini kan vast als nieuw hersteld worden, en kan je er weldra weer van genieten
veel steun en hopelijk alles weer snel in orde
groetjes Dave C
het belangrijkste is dat je zelf ongedeerd bent, gelukkig maar.., want zo te lezen was het een redelijke smak

je mini kan vast als nieuw hersteld worden, en kan je er weldra weer van genieten
veel steun en hopelijk alles weer snel in orde

groetjes Dave C
Terug naar “Problemen en fouten”