Yellow Dino's Italian Job
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
YELLOW_DINO schreef:V-day is gebeurt vandaag ik heb alleen spijtig genoeg geen foto's bij gebrek aan portrettentrekker.Sorry jongens en meisjes zal voor op een meet of een rit zijn.
Of er moest zich iemand (red. Morty) geroepen voelen om tot bij mij te komen om foto te trekken.Graptje zenne Morty.
wil eventueel wel "reportage" komen maken Wim...

en anders zullen we wat geduld moeten uitoefenen...

please,please,please LOL

YELLOW_DINO schreef:V-day is gebeurt vandaag ik heb alleen spijtig genoeg geen foto's bij gebrek aan portrettentrekker.Sorry jongens en meisjes zal voor op een meet of een rit zijn.
Of er moest zich iemand (red. Morty) geroepen voelen om tot bij mij te komen om foto te trekken.Graptje zenne Morty.
mmm sounds tempting .. .eerst nog effe iets doen.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
ziet er mooi uit wim!de velgen en de banden...nice
we gaan samen met onze mini's wel is langst alain eh..we hebben nu beiden die 40 steken ( jij ook dunlop zoals ik)?en dan is die opening idd een beetje groter eh ik ga de mijne toch laten zakken binnekort hoor...
heb ik lang over getwijfelt maar heb men keuze gemaakt..greets

- Lucky & Caro
- MINI-aholic
sscooper schreef:ziet er mooi uit wim!de velgen en de banden...nicewe gaan samen met onze mini's wel is langst alain eh..we hebben nu beiden die 40 steken ( jij ook dunlop zoals ik)?en dan is die opening idd een beetje groter eh ik ga de mijne toch laten zakken binnekort hoor...
heb ik lang over getwijfelt maar heb men keuze gemaakt..greets
Awel das een goei idee ga de mijne ook ietsje lager tegen moeder aarde drukken.

Laatst gewijzigd door YELLOW_DINO op Za Apr 22, 2006 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “Show & Shine - MINI”