Limini-rit 30 april 2006

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Wally
MINI Master

Limini-rit 30 april 2006

Berichtdoor Wally » Zo Apr 30, 2006 20:58

Van de grote poetsbeurt van gisteren is nog bitterweinig te merken nu net na de Limini-rit :? , maar dat nemen
we er maar al te graag bij, want het was weer een fantastische dag in een prachtig landschap op een grandiose route :P .
Proficiat aan de organisatoren en bedankt voor het onthaal bij Davo =D> .
Laatst gewijzigd door Wally op Zo Apr 30, 2006 22:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Arjan
MINI Fan

Berichtdoor Arjan » Zo Apr 30, 2006 21:32

Ook wij zijn weer thuis van een bijzonder plezierige dag!
De route was erg mooi en we hebben de MINI fijn kunnen uitlaten in enkele fijne afdelingen waarvan zelfs ??n afdaling van 15% :P
Dames en heren van de organisatie, hartelijk dank voor de plezierige ontvangst, de mooie route en een geslaagde rit!

Graag tot de volgende meeting. Het is jullie zeer zeker toevertrouwd!

Binnenkort zullen we wat foto's plaatsen van vandaag :)

cooper
MINI-aholic

Berichtdoor cooper » Zo Apr 30, 2006 22:10

't Was inderdaad een prachtige dag (wat betreft de rit dan toch) baantjes op maat gemaakt voor de MINI's, een geweldig onthaal 's morgens, goed gegeten 's avonds en tussendoor nog een goed terraske gedaan. Volgend jaar komen we terug!!!

PROFICIAT LIMINI'S

Jaajke
MINI Freak

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 30, 2006 22:11

Foto's! Foto's !!! Foto's!!
Ik had me deze morgen helemaal verslapen (oververmoeid door examens zeker :roll: ) en ben niet bij Davo geraakt! Deze avond toen ik andere verplichtingen had zijn we even langs Davo gepasseerd en zag ik toch heel wat Mini's staan, maar helaas hadden we geen tijd om te stoppen :cry:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Apr 30, 2006 22:31

idd Nathalie en team... :P
het was een fantastische dag, roadbook op enkele "kleine" km afwijkingen na...perfect =D>

het parkoer fantastisch...we konden hier en daar onze MINI inderdaad ff "laten gaan" \:D/

het gezelschap (met een enkele uitzondering h? M :wink: ) geweldig...!!!
wederom goed gelachen... :grin:

leuk terrasje meegepikt, met spek met eieren of was het nu eieren met spek...??? :P :wink:
ook het avondeten was lekker...(toen uiteindelijk ook de rekening afgehandeld kon worden... :wink: 8) )

kortom weer een leuke MINIACS dag... =D>
als nu de weergoden op de volgende rit een beetje willen meewerken... [-o<

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Ma Mei 01, 2006 9:31

bedankt en proficiat aan de organisatoren

het was een heel leuke dag, vree schoon baantje en leuke afdalingen
(alleen soms jammer van de slakken op de weg)

onthaal was zeer fijn, mooie garage

eten was ok, buiten de onoverzichtelijke afrekening.

op naar liminirit 2007 :grin:

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Ma Mei 01, 2006 9:37

Ben blij dat het voor iedereen een geslaagde dag was, met nogmaals een dikke proficiat voor het geweldige ontvangst bij DAVO en in de PAUZE vooor het eten. Dank aan alle deelnemers want zonder jullie is er natuurlijk niks. Hopelijk mogen we iedereen en nog meer terug begroeten next year in limburg. Mijn foto's komen straks of morgen online om nog wat na tegenieten. EEN tevreden LIMINI MINIACS LID.

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Ma Mei 01, 2006 10:16

Tja, tijdens de rit was ik zelf nog aan het piekeren hoe jullie allen de rit zouden vinden, maar gelukkig waren jullie allen mega content. Dat is een een pak van mijn hart.
Natuurlijk wil ik ook Davo bedanken voor het piekfijn geregelde onthaal met ontbijt.
Maar vooral wil ik jullie deelnemers allemaal bedanken voor jullie komst naar het "verre" limburg 8). De opkomst was geweldig...hopelijk volgens jaar weer!
Bedankt!
En nu de foto's nog h?...want zelf heb ik geen tijd gehad om mijn toestel uit te halen.

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Ma Mei 01, 2006 10:25

steffen
MINI Freak

Berichtdoor steffen » Ma Mei 01, 2006 11:05

het was mijn eerste rit en dadelijk een schot in de roos

prachtige wegen en prachtiglandschap

en zeker niet te vergeten lekker bier in de plaatselijke cafeetjes

geen schrik niet teveel gedronken

weer leuke nieuwe mensen beter leren kennen

dany en familie. evi en zus beter leren kennen en ook nathalie

en nog een dikke proficiat aan alle mensen die dit hebben georganiseerd

van mij en men vriendin

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Ma Mei 01, 2006 12:05

Inderdaad, Dany heeft het al aangehaald, jullie content wij content. Ondanks het weer was het een heel geslaagde dag!
Eveneens bedankt aan Davo en De Pauze voor het onthaal en het eten.
Bedankt Stefan en Nicole voor het gezelschap tijdens de rit, we hebben ons samen goed geamuseerd.

Wij hopen jullie allemaal volgend jaar weer te mogen verwelkomen, of dat nu vanuit Belgi? of Nederland is, hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Evi en Inge

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Ma Mei 01, 2006 12:26

Evi schreef:Wij hopen jullie allemaal volgend jaar weer te mogen verwelkomen, of dat nu vanuit Belgi? of Nederland is, hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Evi en Inge

Ik denk dat dat geen enkel probleem zal zijn 8) , iedereen die de rit gereden heeft kan alleen maar beamen dat het een prachtige ideale MINI rit was!! Een hele dikke proficiat aan alle Limburgse MINIACS leden die ingestaan hebben of geholpen hebben bij de LIMINI rit '06. Ook een dikke merci aan garage Davo voor hun gastvrij onthaal.

Op naar de LIMINI rit '07 :grin: .

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Mei 01, 2006 14:52

ik kan alleen maar beamen wat iedereen hier al gezegd heeft.
SUPER!

Arjan
MINI Fan

Berichtdoor Arjan » Ma Mei 01, 2006 15:11

Ook wij zijn weer van de partij bij LIMINI 2007 8)

LUV2XLR8
MINI Fan

Berichtdoor LUV2XLR8 » Ma Mei 01, 2006 15:41

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?p=13989#13989

Ben een luie (m.u.v. rechtervoet) Ollander :grin:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Mei 01, 2006 17:46

proficiat voor de leuke, mooie rit...de baantjes waren zeker goed voor MINI fun...echt leuk de beklimmingen...enkel jammer van de sommige slakjes op de weg ( veel fietsers) maar dat was nu eenmaal eh...we hebben ons goe geamuzeerd, en bandit het was eieren met spek zene :grin: en twas nog lekker ook damn....en gelukkig is de rekening op het einde van de maaltijd savonds nog in orde gekomen, want dacht dat we der nooit waren uitgekomen....proficiat voor deze leuke dag....en bedankt aan men MINI genoten tijdens de rit...bandit,bro,cooper, zoon(denk k),Dangixxer... en natuurlijk ons melissa'ke we hebben, goe kunne lachen samen...na de rit nog een leuk stapje gezet in de wereld met snans en ons madammen.... 8) was ook zeer leuk! en voor herhaling vatbaar... :) bedankt voor de lekkere pizza eh :grin:

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Ma Mei 01, 2006 18:20

Tja, wat betreft die rekening op het laatste bij De Pauze, wil ik toch nog iedereen eens vragen of ze niet vergeten zijn te betalen voor hun maaltijd.
Indien er iemand is die nu zegt...nondedomme, knal vergeten :grin:, die mag me dan effe een mailke of pb doen. We lossen dat dan wel op. Dit was eigenlijk het enige minpuntje voor de organisatie van de hele dag?...dus dat valt nog mee.

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Ma Mei 01, 2006 18:28

sscooper schreef:na de rit nog een leuk stapje gezet in de wereld met snans en ons madammen.... 8) was ook zeer leuk! en voor herhaling vatbaar... :) bedankt voor de lekkere pizza eh :grin:

ik stuur de rekening nog wel 8) :grin:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Ma Mei 01, 2006 18:50

Aan onze tafel zaten slecht 7 personen en waren er al 8 gerechten genoteerd :shock:
Toen wij gingen afrekenen klopte de ober z'n telling al niet voor onze kleine tafel, laat staan
dat ie de grote tafel correct en georganiseerd kon afrekenen :?

@ domingo : via "Aken" tot in Leuven geraakt, daar richting Brussel en op naar Aalst :wink: Toch mercie voor de bezorgdheid :grin:

Sleefje
MINI Fan

Berichtdoor Sleefje » Ma Mei 01, 2006 20:01

Wat een top dag gisteren! Heb me uitstekend vermaakt :) De ontvangst was 8) bij DAVO, veel mooie mini's op een rij-ke en we konden onze bolides er bijzetten.

Binnen genoten van de overheerlijke croissant en dito koffie.

De rit was helemaal geweldig, heb genoten van de omgeving (moest af en toe wat aanwijzingen geven, da heb je als je voorop rijd :grin: ).

Veel zondagsrijders gezien ('t zijn toch toch weer die 'ollanders :oops: ). Bergafwaarts keurig NIET op de motor afremmen, maar met de remmen ( :?: ).

Ga van het weekend mini ontdoen van belgisch klei (hebben we opgepikt op het boerenlandweggetje op het einde van de rit :- ).

Traditiegetrouw hebben we de rit afgesloten met een bordje stoofvlees en friet :grin: ).

Organisatie heel erg bedankt was subliem! Op naar LiMINIrit 2007! 8)

Terug naar “Berichten Van Meetings”