even voorstellen

Nieuw op MINI2.Be? Stel je even voor
conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Do Mar 09, 2006 17:04

theis schreef:@conrad: zou het kunnen dat ik jou int weekend of 2 weekenden geleden heb zien staan in een wijk dicht aan felix&jos in beringen?

Neen, maar de kans is groot dat ge nen dubbelganger van mijnen MINI gezien hebt, nl. de MINI van de zoon van Schoenen Lorenz van Heusden naast bakker Lemmens.

Diene heeft quasi een copy van de mijnen besteld. Fun h

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Do Mar 09, 2006 19:38

welkom, zal mooie mini zijn. Als ge wa idee'tjes wilt in verband met andere velgen: link

theis
MINI2 - Newbie

Berichtdoor theis » Do Mar 09, 2006 20:35

ahh, dan zal het die zijn die ik gezien heb.
vandaag heb ik hem ook aan die schoenwinkel zien voorbij rijden dus...

amai, op die link staan wel leuke velgskes.
ik zal eens moeten gaan informeren naar die prijzen ma die zulle wel tegenvallen vermoed ik.

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Ma Mar 13, 2006 21:19

Welkom 8)

Domingo
MINI-aholic

Berichtdoor Domingo » Di Mar 14, 2006 22:28

welkom vanuit het verre West-Vlaanderen
groetjes, Krist'l

rudi
MINI Regular

Berichtdoor rudi » Vr Mar 17, 2006 23:17

hoi en proficiat, alvast een goeie zomer gewenst! :-)

heb ook aan armsteun gedacht voor mijn karretje maar die wordt idd nogal ver naar achter gemonteerd. als je regelmatig volk meehebt lijkt hij mij onhandig te staan van achter. daarom heb ik hem niet genomen anders is het natuurlijk handig.

rudi
MINI Regular

Berichtdoor rudi » Vr Mar 17, 2006 23:17

hoi en proficiat, alvast een goeie zomer gewenst! :-)

heb ook aan armsteun gedacht voor mijn karretje maar die wordt idd nogal ver naar achter gemonteerd. als je regelmatig volk meehebt lijkt hij mij onhandig te staan van achter. daarom heb ik hem niet genomen anders is het natuurlijk handig.

minidriver25
MINI2 - Newbie

Berichtdoor minidriver25 » Di Mar 21, 2006 11:48

Hay,
wat een leuke site hebben jullie!! proficiat.
Ik heb jullie kaartje gezien bij Heinz tuning.
Er waren toevallig net 3 mini's binnen en die van mij wordt ook snel getuned en van een sportuitlaat voorzien.

Ik heb een cool blue cabrio met zwart dak, s velgen, verstralers, chrome pack binnen en buiten en de spiegeltjes met britse vlag en die heb ik nog niet dikwijls bij anderen gezien :wink:
Ik ben heel tevreden van de wagen, heb enkel wel al krassen op de voorruit door het ijsvrij krabben, dus dat wordt een nieuwe voorruit.
ook gaat mijn dak niet open met de knop vd sleutel, volledig niet, en ook de kleine achterruitjes krijg ik niet open,maar dit zal ik in de garage eens zeggen, zal wel iets stom zijn.
en mijn klok gaat veel te snel, maar ik ben niet de enige heb ik al gelezen, haha.

Ik heb ook al klachten gelezen over het dak, nu ik zie nog niets want hem hem nog niet lang en hij staat altijd in de garage, maar het dak is niet dezelfde kwaliteit als de bmw 3-reeks zoals ze in de garage wel gezegd hebben, dat was echt een superdak.

maar in ieder geval, zodra het zonnetje (eindelijk ) zal beginnen schijnen kan de fun beginnen!
greetz
[url][/url]

theis
MINI2 - Newbie

Berichtdoor theis » Do Mei 11, 2006 13:45

jaja, het is eindelijk bijna zo ver 8)
normaal zou ik hem deze week gehad hebben ma toen ik dinsdag eens een kijkje ging nemen in de garage wisten ze me te vertellen dat hij pas volgende week geleverd zou worden :x
ik d8 :shock: lap daar begint het al....
gisteren ben ik dan zon chrome nummerplaathouderke gaan binnebrengen omdat ik liever geen reclame auto heb waarop de verkoper mij uitnodigde om eens in de werkplaats te kome zien en jawel hoor :grin: daar stond hm te pronke
hij zat nog wel helemaal ingepakt ma hij was herkenbaar 8)
ik mag hem wel pas komende week gaan afhalen omdat er wel een stuk of 10 mini's tesamen geleverd waren maarja na zolang w88 zal er nog wel een weekje afkunnen zeker....
en dan maar zegge dat het slecht gaat met de autoverkoop :?

als hij er is volgen er zeker foto's

grtz

kwiebje
MINI Driver

Berichtdoor kwiebje » Do Mei 11, 2006 17:10

Welkom hier op het forum theis! Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe cabrio!! :P

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Do Mei 11, 2006 22:41

Hies?dos?, den Theis...
Allez dan kan je binnenkort zelf met meetings meerijden 8)
Ik heb je nog eens gezien na de Mini cabrio days bij van Osch...welliswaar op den TV...documentaire ivm gevaarlijke beroepen of zoiets...ik dacht tiens die ken ik toch :grin:
Maar veel succes met je MINI!

theis
MINI2 - Newbie

Berichtdoor theis » Ma Mei 15, 2006 23:20

hey nathalie,

da klopt ik ben idd op tv geweest.
yeah i'm famous 8)
jaja, ik zal zeker wel eens een paar meetings komen meepikken twas eigenlijk wel leuk om in zon convooi mini'kes mee te rijden :)
normaal ist woensdag, ten laatste donderdag zover. het begint serieus te kriebelen :D

tot meets.....

Terug naar “Who's Who”