Hay,
wat een leuke site hebben jullie!! proficiat.
Ik heb jullie kaartje gezien bij Heinz tuning.
Er waren toevallig net 3 mini's binnen en die van mij wordt ook snel getuned en van een sportuitlaat voorzien.
Ik heb een cool blue cabrio met zwart dak, s velgen, verstralers, chrome pack binnen en buiten en de spiegeltjes met britse vlag en die heb ik nog niet dikwijls bij anderen gezien
Ik ben heel tevreden van de wagen, heb enkel wel al krassen op de voorruit door het ijsvrij krabben, dus dat wordt een nieuwe voorruit.
ook gaat mijn dak niet open met de knop vd sleutel, volledig niet, en ook de kleine achterruitjes krijg ik niet open,maar dit zal ik in de garage eens zeggen, zal wel iets stom zijn.
en mijn klok gaat veel te snel, maar ik ben niet de enige heb ik al gelezen, haha.
Ik heb ook al klachten gelezen over het dak, nu ik zie nog niets want hem hem nog niet lang en hij staat altijd in de garage, maar het dak is niet dezelfde kwaliteit als de bmw 3-reeks zoals ze in de garage wel gezegd hebben, dat was echt een superdak.
maar in ieder geval, zodra het zonnetje (eindelijk ) zal beginnen schijnen kan de fun beginnen!
greetz
[url][/url]