lil_vondutch schreef:idd...doe altijd mee (een wuifke,een getoeter of knipperlicht)
de reactie bij mij valt goed mee... maar in de buurt waar dat ik soms en andere mini spot, zijn het redelijk trendy en richie rich people die ik in die mini's zie rijden en zich blijkbaar te goed vinden om ff terug te wuiven
maar eeuwige optimist dat ik ben....i don't care!:lol:
maar het is wel jammer dough.....
peazzz
ALs het zon dag is wanneer de zon schijnt en de vogelyjes fluiten dan wel met veel plezier, en meestal groeten de mensen terug.....
ik denk ook dat alleen wij mannen zo enthousiast zzijn om te groetn , gezien ik al vele keren een vouwelijke minirijdster gegroet heb, zonder weergroet....
die huisvrouwen toch h'e......met de wagen van de papa snappen er idd nikske van.....
en nog een feit. Ben ik zelf nog nooit gegroet geweest in heel mijn minirijdersbestaan (van 2001 tot heden ) een SCHANDE ???????
hebben jullie trouwens een kenmerk van het forum op jullie mini hangen , of hoe moeten we mekaar eigenlijk herkennen, er rijden immers zoveel mini's rondt en het is altijd leuk een liefhebber te herkennen aan het licht om vervolgens een sprintje te trekken...

hehehehehheh.......