ruiten openen op afstand ( wist ik zelf niet )
- minibandit
- MINI Nutter
Na een week van afleveren bijna een jaar terug heb ik deze functie aan laten schakelen. Afgelopen winter heb ik het weer uit laten schakelen omdat ik de auto welleens aantrof met geopende ruiten. De maat ws vol toen ik 'm smorgens aantrof met geheel gepende zijramen. Dat de dooi ook van binnen zat. Gelukkig had het niet geregend ?n was het gebeurt thuis bij mijn ouders. We wonen heel vrij waarbij niemand bij de auto kan komen. Gelukkig gebeurde het niet op parkeerplaats bij flat waar ik op kamers zit van stad waar ik studeer. Bij de andere MINI van m'n broer hebben we het ook laten schakelen.
hoihoi
sinds een weekje heb ik een mini one cabrio(die van de magnum wedstrijd
) en ik had me dus al de nodige info opgezocht op internet en zo had ik dus ook gelezen dat het dak en de ramen idd zouden moeten openen als ik op de afstandsbediening(sleutel) blijf duwen.....maar ik heb dan in mijn handleiding gelezen dat dit geactiveerd of gedeactiveerd kan zijn....
kan ik gewoon naar de mini store hier in Hasselt gaan en vragen of ze mij dat programmeren? Duurt dat lang? Wat kost mij dat grapje dan of doen ze dat zo eventjes tussendoor voor niets?
sorry voor de vele vragen maar jullie zijn de kenners eh
thxxx
Liez
sinds een weekje heb ik een mini one cabrio(die van de magnum wedstrijd

kan ik gewoon naar de mini store hier in Hasselt gaan en vragen of ze mij dat programmeren? Duurt dat lang? Wat kost mij dat grapje dan of doen ze dat zo eventjes tussendoor voor niets?

sorry voor de vele vragen maar jullie zijn de kenners eh

thxxx
Liez
- minibandit
- MINI Nutter
gilles schreef:ja ik da hier ook laten programmeren ( mini van 2002) ipv de koffer de confort opening gekozenmaar ik vin het ook wel heeel stom da er geen confort sluiting bestaat via afstandsbediening
![]()
mja toch beter dan koffer te openen
heb dan ook maar de 'follow me home' laten inproggen ook ..
da vin ik wel een super optietje.. voor in mijn garage bv..
btw bij werkt deze zo; gewoon contact afleggen terwijl de lichten nog opstaan en daarnaa de lichten-knop uitdraaien ..ze blijven dan nog 40sec branden..
Wat kan je eigelijk allemaal laten programmeren. Die lichten zie ik wel hard zitten anders

Jurgen schreef:En die follow me home wat is dat juist? Ik heb wel een cabrio van 2005
Simpel hoor, wie zoekt die vindt: http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=1643
- warriorbulls
- MINI2 - Newbie
- gents wild
- MINI Regular