aan de look van de wagen is dus ook al wat veranderd, niet zo heel erg veel, maar toch

om te beginnen staat de ophanging nu iets lager afgesteld dan in het begin, toen de kw's er pas onder stonden, heb ze een beetje(maar) bijgeschroefd, voornamelijk achteraan, het stond daar iets te hoog in verhouding met vooraan, voelde dit ook bij bochtenwerk

dus da staat nu goed op punt

de 's' sideskirts staan er ook al een poos onder, dat ziet er toch zoveel beter uit vind ik, heb even over nagedacht om ze in de kleur van de auto te laten lakken (+ de wielboogjes dan) maar dit project leg ik voorlopig

hier een foto'ke van de skirts

ook de chrome tankstop met, goud gelakt ringske(volgens factuurprijs toch)

hier de Mini in z'n geheel

ook de jcw strutbrace, thx to morty and minibandit(mounting)

is z'n centjes waard, tegenliggers doen soms de gekste bewegingen, maar

hier ook nog een leuke, gevonden op een web ergens.., mezelf door de bocht

hier ook nog een foto van het interieur, had ik nog geen van gepost..

en hier nog eentje met m'n nieuwste aanwinst in het zicht

nu ligt er nog wel een hoopje amusement te wachten hoor

zit er aan te denken om een striping op de motorkap te placeren, niet die zoals de orginele checkmate striping, maar dus gewoon links en rechts een eh.., ook de kleur is..., tja met dat grijze dak kan ik ni veel kanten uit ?h
ook iets op het dak is nog iets wat op het lijstje staat.., maar wat en hoe en welke contrasten, het mag gene kermis-look krijgen

een andere uitlaat, double center of (vond het eerst niet zo mooi maar toch) zoals Wally is toch ook wel wat
maar eerst dus composet vooraan, zit er nog altijd op te wachten..., ze willen ma niet binnenkomen..., pioneers ts-C171prs
zo we zien wel en als er nog ewa veranderd, laat ik het hier wel ne keer zien

grtz DC