Lawaai Airco
piewietje schreef:Bij mij maakt de airco sinds die warme dagen een kabaal, dat meegaat met het motortoerental. En het valt dus enorm op, 't is dus niet van "hoor ik daar nu iets of niet?" Nee, de airco loeit mee met het motortoerental. Zet ik de airco af tijdens het in toeren trekken, dan is dat irritante gehuil meteen weg.?
Bij mijn MC is het precies hetzelfde. Ik ga er vanuit dat het zo hoort...

- minibandit
- MINI Nutter
Wally schreef:franky schreef:heb zelfs merkbaar minder vermogen in lage toeren.
Is bij de meeste wagens zo als de airco opstaat. Bij onze Mondeo zie je zo de wijzer van het toerental
naar beneden vallen en 't is net of je effe op de rem gaat staan tijdens het rijden, als die airco aanslaat
dan moet ge u dat eens voorstellen met een standaard Onneke....

das momenteel precies of je op de rem staat, je handrem blijft hangen en de motor op 2 van de 4 ciclinderkes werkt...

dus van die 90 ponykes blijft ni veel meer over zene...

maar we zitten wel "cool" achter het stuur...

Wel Walter ik heb destijds nog met een Rover 216 I cabrio rondgebold. Alle respect voor de cabriorijders maar ik zit met zo'n weer toch liever in de auto met alles goed dicht en de airco op hoor. Met dit weer en dan de kap open dat was niet te doen op m'n" bolleke" zenne. Bij temperaturen tot 24,25 graden is er niks zaliger maar nu toch liever airco.
It's only my choice you know?
It's only my choice you know?
Terug naar “Problemen en fouten”