heb een Pipercross Airintake en een Laser Dual Exhaust zonder dB-filter...

Number 19 schreef:Zijn er die vinden dat je remapping van ECU hoedanook moet doen omdat je dan de fouten of hick ups eruit kan halen. Minder verbruik eventueel?
minibandit schreef:
690 ?enkel voor de chip...
![]()
wanneer is dat dan gebeurd...staat toch al een tijdje op z'n site voor (ik dacht) 450 ? !!
LUV2XLR8 schreef:
Betreft een open Pipercross, maakt dat nog verschil dan...![]()
![]()
mini black n'croom schreef:heinz heeft mijn one D onder handen genomen en ik was verast door de resultaten het was die dag 30 graden en doordat mijn K & N luchtfilter bij stilstand aleen hete motor lucht kreeg gaf hij maar 68 Pk 167 Nm
Na de tuning gaf mijn D tje echter 106 Pk 247 Nm ook bij stilstand enkel gevoed door warme lucht dus tijdens het rijden gevoed door koude lucht komt daar nog zo'n 6 a 7 Pk bij en zo'n 10 Nm zalig he
fred schreef:Het is nu ook geen Lada h? ... Ik denk niet dat je motor het gaat begeven als ge vlot rijdt met warm weer.
Iedereen wil wel een heinz-kuur zeker?
minibandit schreef:
wat heeft dat nu met een lada te maken...![]()
je zal de laatste dagen toch ook al gemerkt hebben dat de paardjes aan de luie kant waren...![]()
ik wil gewoon een uitlezing met zo min mogelijk afwijking...door externe factoren
en niet van....bij koelere lucht komt er zo'n 6 ? 7 pk bij...![]()
btw : er is wel een verschil tss vlot rijden en een testrun h?...![]()
fred schreef:Zijt gij leraar ofzo? Is er een topic waar ge nog geen tegenargument hebt gegeven?
De vergelijking met lada is gewoon om duidelijk te maken dat ge deftig materiaal onder uw kont hebt, en dat pk-verlies bij dit weer miniem zou moeten zijn.
fred schreef:minibandit schreef:
wat heeft dat nu met een lada te maken...![]()
je zal de laatste dagen toch ook al gemerkt hebben dat de paardjes aan de luie kant waren...![]()
ik wil gewoon een uitlezing met zo min mogelijk afwijking...door externe factoren
en niet van....bij koelere lucht komt er zo'n 6 ? 7 pk bij...![]()
btw : er is wel een verschil tss vlot rijden en een testrun h?...![]()
Zijt gij leraar ofzo? Is er een topic waar ge nog geen tegenargument hebt gegeven?
De vergelijking met lada is gewoon om duidelijk te maken dat ge deftig materiaal onder uw kont hebt, en dat pk-verlies bij dit weer miniem zou moeten zijn.
minibandit schreef:K, sorry gasten zal m'n enthousiasme wa intomen...![]()
wist ni dat het zo irritant was...![]()
![]()
ps: weet bijlange na niet alles van auto's, maar als ik sommige "verhalen" hier lees...of als iemand hier een vraag stelt
dan kriebelen m'n vingertjes
en dacht btw dat zoiets de bedoeling van een forum was...
Terug naar “Engine & Performance”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten