Eindelijk dan Ida's MINI
- !nathalie!
- MINI Master
cooper schreef:Mooi scheurijzertje Ida. Pepper White blijft toch ook ??n van de mooiere kleuren in het MINI gamma. Waren er problemen met de oude of ging het niet vlot genoeg meer? In't laatste geval pas op voor de lange arm der wet h?.
Haha geen problemen met de oude, maar dit exemplaar was een mooie vervanger voor mijn hartje. En de lange arm der wet, ik denk dat de eerste bekeuring al binnen is tijdens de proefrit.

- mini black n'croom
- MINI Freak
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
-Morten z'n lijdensweg al vergeten ?
-De raamfoliekes op de voorste zijruiten bij sommige onder ons hier al is bezien ?
- ...
En er zullen zo nog wel dingen zijn. Dat maakt natuurlijk ieder voor zich uit maar ik wil maar zeggen dat er bij verschillende onder ons zal moeten gesleuteld worden als hun MINI 4 jaar wordt. We zijn nu eenmaal een autoclub en dan wordt er al is iets geplaatst dat men bij de keuringsstations liever niet ziet.
-De raamfoliekes op de voorste zijruiten bij sommige onder ons hier al is bezien ?
- ...
En er zullen zo nog wel dingen zijn. Dat maakt natuurlijk ieder voor zich uit maar ik wil maar zeggen dat er bij verschillende onder ons zal moeten gesleuteld worden als hun MINI 4 jaar wordt. We zijn nu eenmaal een autoclub en dan wordt er al is iets geplaatst dat men bij de keuringsstations liever niet ziet.
Terug naar “Show & Shine - MINI”