ben ff aan mijn dopjes gaan draaien, trekken, duwen... nx, nothing, noppes...die zitten daar redelijk vast op precies... geen beweging in te krijgen...
steffen kan je aan de nieuwe dopjes niet zien of ze gevezen of op een andere manier gelockt zitten...
das een probleemke voor de echte MINI kenners...
btw steffen dat zien er leuke vervangdopjes uit...helemaal in de lijn van jouw MINI...
dat is wel bij meerdere auto's hoor dat die er zijn opgesmolten..
als je ze kunt loskrijgen al hard te trekken komt het goed..maar als je ze moet kapotknippen ofzo kan je ze achteraf niet terug zetten..in ieder geval zul je de andere er wel overkrijgen hoor.. enkel uitzoeken op welke hoogte ze moeten zitten..
ben benieuwd naar het resultaat.. en naar de foto's van de werken ook natuurlijk (hint)
Als je de deurpanelen eraf haalt zal je zien dat die dopjes er niet afgaan door te trekken !!!! Dus....deurpanelen eraf (is zo gebeurd) en dan wordt het bricoleren. Ik had bij mij dan die plasticdopjes met een dremel zo fijn geslepen dat de nieuwe alu-versie erover schoof. Je kan ze dan vastlijmen en het geheel zit perfekt in elkaar. Wel opletten bij het afvijlen want die plasticdopjes zijn in het midden een beetje hol, dus niet te veel afvijlen of slijpen. Ik had dezelfde dopjes maar dan met het "s" logo.