Mini gespot
De verdachte in de zaak van de "niet-groet"-overtreding (Art I in de MINI-handleiding), is de genaamde Yellow Dino, woonachtig te Boechout. Op het moment van de feiten verplaatste de verdachte zich met een blauw voertuig van het merk MINI, getuigen bevestigen dat het gaat om een specifieke type dat in het milieu "Italian Job" genoemd wordt. De bevoegde instantie is van mening dat de desbetreffende overtreding onvrijwillig gebeurde en zal de zaak seponeren.

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Vondyck schreef:De verdachte in de zaak van de "niet-groet"-overtreding (Art I in de MINI-handleiding), is de genaamde Yellow Dino, woonachtig te Boechout. Op het moment van de feiten verplaatste de verdachte zich met een blauw voertuig van het merk MINI, getuigen bevestigen dat het gaat om een specifieke type dat in het milieu "Italian Job" genoemd wordt. De bevoegde instantie is van mening dat de desbetreffende overtreding onvrijwillig gebeurde en zal de zaak seponeren.
![]()

YELLOW_DINO schreef:minibandit schreef:LOOOL weeral den DINO gespot...![]()
ik zou toch nen andere bestellen zene Wim...gij kunt nergens meer komen !!!
Ik ga de striping de verstralers en mijn velgen eraf halen en gewoon standaard rondrijden![]()
![]()
p.s:Sorry Vondyck zal niet meer gebeuren
laat die verstralers en velgen dan maar al deze richting uitkomen

- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:man, man, man da kan ni waar zijn h?...![]()
gespot...ge raad nooit wie...![]()
YELLOW_DINO natuurlijk...daarnet op de parking voor de Colora in Kontocht...![]()
![]()
en aan dezelfde lichten ne Electrischen blauwen "S"...
Ik ben verf gaan kopen voor mijne zoon zen kamer.
Ik ga een dekzeil kopen denk ik voor over de Mini te leggen als ik ergens naartoe rijd dan kan ik hem onderstoppen

gisteren iemand gespot in de Oliestraat ('t Petrolium-Zuid, Antwerpen) om 17u30, kweet ni meer welke kleur
. We begonnen allebei tegelijk met de lichten te flashen.
ikke vree content, omdat ik eerder in antwerpen al 4 MINI's was tegengekomen die NIET teruggroetten. Tsssss.
Echt raar, in antwerpen stad doen ze er niet aan mee, 5 minutjes buiten de stad w?l.

ikke vree content, omdat ik eerder in antwerpen al 4 MINI's was tegengekomen die NIET teruggroetten. Tsssss.
Echt raar, in antwerpen stad doen ze er niet aan mee, 5 minutjes buiten de stad w?l.
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “General MINI Talk”